Reklamos mokyklos vadovas Aivaras Šičkus:„Kūrybininku negimstame nė vienas“
Neretai susiduriame su klaidingu stereotipu, jog kūrybiškumas – įgimta savybė. Ar iš tiesų visa lemia tik talentas, o gal kur kas svarbiau yra nuolatinis noras mokytis ir smalsumas? Savo įžvalgomis apie tai, kas svarbiausia šių dienų kūrybininkui ir kaip atrasti geriausius kūrybos sprendimus, dalijasi agentūros „Berta&“ organizuojamo kūrybinio hakatono komisijos narys, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ vadovas Aivaras Šičkus.
Reklamos kūrimas – tik šios srities išsilavinimą turintiems?
Jau aštuntus metus reklamos ir kūrybiškumo mokyklai „The Atomic Garden“ vadovaujantis A. Šičkus – išleido ne vieną jaunųjų reklamos specialistų kartą. Pašnekovas pastebi, jog dauguma jų į kūrybiškumo paieškas leidžiasi jau turėdami specialybę, dažnu atveju – visiškai nesusijusią, tačiau, pasak jo, tai gali tapti netgi pranašumu.
„Neretai pasitaiko, jog į mūsų mokyklą ateina jau bakalauro studijas baigę ir nemažai pasaulio pamatę asmenys. Ir jie ateina degantys noru sužinoti bei išmokti daugiau. Pasitaiko ir tokių atvejų, kad prieš tai netgi būna pabaigę chemijos, fizikos, matematikos studijas. Tokiais atvejais mes sakome – nebūtina turėti specifinių reklamos ir komunikacijos žinių, svarbausia gebėti panaudoti turimas net ir kitos srities žinias. Maža to, netradicinis išsilavinimas ir didesnis žinių bagažas dažnai lemia kur kas išskirtinesnes idėjas rinkoje“, – pasakoja A. Šičkus.
Reklamos ir kūrybiškumo mokyklos vadovas papildo, kad kur kas svarbiau yra tai, iš kokios aplinkos asmuo ateina, kokias knygas skaito, kokius spektaklius, parodas lanko ir kuo domisi. „Visa kita – išmokstama, svarbiausia tik turėti noro. Kūrybininku negimstame nė vienas, tad iki tapimo juo tenka nueiti netrumpą ir nebūtinai lengvą mokymosi kelią“.
Etiškumas ir moralė – bene svarbiausi aspektai reklamoje
Apžvelgdamas dabartinę reklamos rinką, A. Šičkus pastebi, jog šios srities profesionalų trūskta visuomet, o specialistų ruošimas – nemenkas iššūkis ne tik stengiantis diegti svarbiausias vertybes besimokantiems, bet ir bandant edukuoti reklamos rinką plačiąja prasme.
„Viena svarbiausių mūsų mokyklos užduočių – ne tik edukuoti apie gerų bei pritraukiančių reklamų kūrimą, bet ir ugdyti jaunų žmonių etiškumą, moralę reklamos kūrimo rėmuose. Reklama – itin galingas ginklas, formuojantis žmonių nuomonę, tad ji neturi žaloti visuomenės. Lygiai taip pat kuriamas prekių ženklas turi tarnauti pasauliui, sveikatai, žmonijai, o ne siekti vien tik pelno. Tad vienas svarbiausių iššūkių mums – keisti požiūrį ne tik tų, kurie ateina mokytis reklamos subtilybių, bet ir įmonių bei prekių ženklų atstovų“, – akcentuoja „The Atomic Garden“ vadovas.
Jis tiki, kad kuo didesnės dalies specialistų ir įmonių pasaulėžiūrą pavyks pakeisti, tuo geresniame ir gražesniame pasaulyje galėsime gyventi. Tad nuo kiekvieno mūsų – besimokančio, kuriančio ir stebinčio šiuolaikinę reklamos rinką – priklauso, kokiame pasaulyje gyvensime ir kaip bendrai keisis reklamos sprendimai ateityje.
Kūrybiškumą kviečia atskleisti hakatone
Aivaras Šičkus – vienas iš agentūros „Berta&“ organizuojamo kūrybinio hakatono komisijos narių. Tokį nestandartinį iššūkį agentūra „Berta&“ meta būsimiesiems specialistams, svajojantiems apie galimybę pamatyti rinkodaros virtuvę iš arčiau ir pelnyti savo srities profesionalų įvertinimą bei finansinį paskatinimą.
Vertinimo komisijos verdiktu atrinktos penkios komandos lapkričio 11 d. bus pakviestos išbandyti savo jėgas finaliniame kūrybiniame hakatone. Geriausiai pasirodžiusios komandos trijulei atiteks „Berta&“ įsteigta 1500 Eur piniginė premija.
Abiejų etapų hakatono projektus vertins patyrę savo srities vilkai: kūrybinį iššūkį organizuojančios komunikacijos agentūros vadovė Berta Čaikauskaitė, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ vadovas Aivaras Šičkus, media agentūros „OMD Lietuva“ vadovė Rima Olberkytė-Stankus ir digital agentūros „SuperYou“ partnerė Gintarė Surgutanovienė.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž