Berta-And-Agency_berta-atsisako-palikimo-netes-bendradarbiavimo-su-komunikacijos-tinklu-grayling

„Berta&” atsisako palikimo – netęs bendradarbiavimo su komunikacijos tinklu „Grayling“

Komunikacijos agentūra „Berta&” praneša atsisakanti savo pirmtakės „vipcommunications“ bendradarbiavimo saitų su pasauliniu komunikacijos tinklu „Grayling“, kurios atstove Baltijos šalyse buvo daugiau kaip šešerius metus. Agentūros direktorės Bertos Čaikauskaitės teigimu, rinkos pokyčiai akivaizdūs – net ir tarptautinės kompanijos noriai bendrauja su Lietuvos agentūromis ne dėl papildomo žodžių junginio šalia pavadinimo, o kokybės standarto užtikrinimui vis dažniau užtenka pamatinių vertybių bei įdirbio.

„Mūsų agentūros DNR užkoduotas ėjimas iš komforto zonos, todėl sprendimas, atsisakyti svetimo palikimo – natūralus komandinis žingsnis. Be to, kelis dešimtmečius skaičiuojančio „Grayling“ pagrindinė veikla yra lobizmas, o mes keičiame agentūros fokusą, pozicijas stiprindami marketingo ir skaitmeninėje komunikacijoje“, – teigia B. Čaikauskaitė.

„Berta&” vadovės manymu, tinklinių klientų atėjimas daug kam gali pasirodyti patogus veikimo mechanizmas, tačiau šiandieninė rinka keičiasi, todėl vis daugiau įmonių partnerius renkasi vadovaudamiesi patirties, profesionalumo ir vertybiniais kriterijais.

„Nenorime būti tiesiog dar viena integruotos komunikacijos agentūra, adaptuojančia motininės įmonės sprendimus ir klusniai vykdančia jos nubrėžtas standartus, kurie nebūtinai sutampa su agentūros vertybėmis ir galimybėmis. Priešingai, mūsų vizija yra surasti kitas nepriklausomas agentūras ir su jomis dirbti lygiavertėmis teisėmis“, – lūkesčiais dalijasi B. Čaikauskaitė.

Daugiau kaip pusantrų metų veikianti atsinaujinusi „Berta&” agentūra ir jos komanda jau spėjo įgyvendinti ne vieną pokytį. Įprastą integruotos komunikacijos agentūros formatą ir tradicinį ryšių su visuomene agentūros modelį ji plečia gilindamasi į praktinę prekių ženklų rinkodaros komunikaciją ir jos vadybą. Neseniai prie komandos prisijungė ir daugiau nei 15 metų komunikacijoje dirbantis Tomas Kirša, užėmęs skaitmeninės komunikacijos stratego poziciją. Jis stiprins klientų komunikaciją bei prisidės prie tolimesnių agentūros pokyčių.

Šią įžvalgą parašė:

Berta&Agency komanda

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku