Po sėkmingo praktinės „LinkedIn“ sesijos starto mūsų strategas-tyrėjas Tomas jau nekantrauja planuoti kitos datą! Sužinosi apie ją pirmas naujienlaiškyje 😉
Išlaikyk vientisumą. Šiandien kalbi apie rinkodarą, o rytoj rašysi apie pardavimus ir dar numesi kokį juokelį?Labai realu, kad nelabai žinai, kurioj srity nori auginti reputaciją. Tad susidomėjimo neįsukantis platformos algoritmas čia niekuo dėtas.
Komunikuok proaktyviai. Socialiniai tinklai kaip paaugliai – nori dėmesio, bet nepasako.Spausti patiktukus šaunu, bet kartais ir pakomentuok, jei nėra ūpo savo paties naujam įrašui. Išsakytas požiūris – irgi tam tikra turinio forma.
Nepamiršk CTA (Call-To-Action).Įrašas nėra straipsnis – venk kalbos klišių ar sakinių apie nieką. Tikiesi skaitytojo reakcijos? Rašyk skatindamas ją: struktūruotai ir su tikslu.
Eksperimentuok. Socialinė erdvė nėra fizika, todėl nėra ir taisyklių.Platformos vis keičia algoritmus ir atnaujina funkcionalumus – nežabok kūrybiškumo ieškodamas naujų komunikacijos formų.
Nori tapti komunikacijos socialiniuose tinkluose guru anksčiau? Parašyk mums hello@berta.lt.