Po sėkmingo praktinės „LinkedIn“ sesijos starto mūsų strategas-tyrėjas Tomas jau nekantrauja planuoti kitos datą! Sužinosi apie ją pirmas naujienlaiškyje 😉

  • Išlaikyk vientisumą. Šiandien kalbi apie rinkodarą, o rytoj rašysi apie pardavimus ir dar numesi kokį juokelį? Labai realu, kad nelabai žinai, kurioj srity nori auginti reputaciją. Tad susidomėjimo   neįsukantis platformos algoritmas čia niekuo dėtas.  
  • Komunikuok proaktyviai. Socialiniai tinklai kaip paaugliai – nori dėmesio, bet nepasako. Spausti patiktukus šaunu, bet kartais ir pakomentuok, jei nėra ūpo savo paties naujam įrašui. Išsakytas požiūris – irgi tam tikra turinio forma. 
  • Nepamiršk CTA (Call-To-Action). Įrašas nėra straipsnis – venk kalbos klišių ar sakinių apie nieką. Tikiesi skaitytojo reakcijos? Rašyk skatindamas ją: struktūruotai ir su tikslu. 
  • Eksperimentuok. Socialinė erdvė nėra fizika, todėl nėra ir taisyklių. Platformos vis keičia algoritmus ir atnaujina funkcionalumus – nežabok kūrybiškumo ieškodamas naujų komunikacijos formų. 

Nori tapti komunikacijos socialiniuose tinkluose guru anksčiau? Parašyk mums hello@berta.lt