Startuoja įvaizdinė „Berta&“ kampanija: esame #2, tam, kad jūs būtumėte #1
Komunikacijos agentūra „Berta&” žengė nestandartinį žingsnį ir pradėjo įvaizdinę kampaniją, kuri simboliškai užbaigė prekių ženklo keitimo etapą ir yra orientuota į tolimesnį jo vystymą, agentūros vardo žinomumo didinimą. Kampanijos pagrindinę žinutę padiktavo agentūros pasirinkta filosofijos kryptis – humancentrizmas, taip siekiant atkreipti dėmesį į partneriškumo ir kitokio, nestandartinio, požiūrio svarbą.
„Lietuvoje nėra įprasta praktika, kai agentūros vykdo aktyvią savo prekės ženklo komunikaciją, tačiau mums tai buvo vienas pagrindinių argumentų, kodėl pasirinkome dar nepramintą kelią.
Džiaugiuosi, kad efektyvios ir susitelkusios komandos darbas matomas ir reitingų lentelėse. Remiantis 2019 m. Registrų centro duomenimis, pagal pardavimo pajamas esame antra komunikacijos agentūra Lietuvoje ir, nors pasiektas komandinis rezultatas tikrai džiugina, tačiau ši kampanija – ne apie tai. Mums tai yra puikus atspirties taškas kalbėti apie kitokį požiūrį“, – sako „Berta&” komandos lyderė Berta Čaikauskaitė.
Jos teigimu, buvimas pirmu, antru ar šeštu prekių ženklų reitingų lentelėse neturėtų tapti galutiniu tikslu, visa esmė – požiūris. Dėl to šia kampanija norima atkreipti dėmesį, kad sėkmę galima ir reikėtų matuoti kitaip – drąsiau, atviriau, kūrybiškiau.
„Žiūrint į pasaulinius pavyzdžius, galima rasti tikrai ne vieną visame pasaulyje gerai žinomo prekės ženklo sėkmės istoriją, kuris net nebūdamas savo rinkos lyderiu yra numeris vienas „top of mind“. Kaip?“, – retoriškai klausia B. Čaikauskaitė, pridurdama, kad atrasdamas save, savo stiprybes, prekės ženklas padeda jį atrasti ir tikslinei auditorijai.
„Žinoma, noras būti matomiems reikalauja resursų, o būdami komunikacijos agentūra tai žinome bene geriausiai. Visgi esu įsitikinusi, kad iš to vertę gauna ne tik pati agentūra, bet ir jos klientai. Patys išbandydami nestandartines komunikacijos formas, kanalus, matuodami jų efektyvumą, vėliau juos galime siūlyti ir savo klientams, kurie galbūt ne visada gali sau leisti eksperimentuoti, tačiau nori išsiskirti“, – tikina „Berta&“ komandos lyderė.
Integruota prekių ženklo „Berta&” kampanija daugiausia yra orientuota į skaitmeninės komunikacijos kanalus, tačiau jais neapsiriboja ir apima išorinę lauko reklamą, ryšius su visuomene, taip pat žada daugiau naujovių Lietuvos komunikacijos rinkoje.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Debesijos technologijų gigantės padalinys „Devoteam Lietuva“ pasirinko komunikacijos partnerius
Tarptautinė debesijos technologijų bendrovė „Devoteam“ Lietuvoje pradėjo bendradarbiavimą s
Ačiū už bendrystę. Atsisveikiname su „Švyturio-Utenos alumi“
Lygiai prieš šešerius metus, vasario 1-ąją, tapome didžiausio Lietuvoje aludario „Švyturio-
„Venipak“ atkūrė Gedimino laiškų gabenimo istoriją: šmaikščiai pasitinka Vilniaus jubiliejų
Vilniaus 700-ojo jubiliejaus proga į Lietuvos nacionalinį muziejų parvežtas Lietuvos didžiojo k