„Berta&“ atsinaujina: prie komandos prisijungia Tomas Kirša
Komunikacijos agentūra „Berta&“ stiprina savo komandą – prie skaitmeninės komunikacijos stratego vairo stoja ilgametę patirtį skaitmeninės ir rinkodaros komunikacijoje kaupęs Tomas Kirša. Daugiau nei 15 metų komunikacijoje dirbantis Tomas savo įžvalgomis sustiprins tiek klientų komunikaciją, tiek prisidės prie pačios agentūros tolimesnių pokyčių.
Berta Čaikauskaitė, agentūros „Berta&“ vadovė, teigia, kad šis komandos pastiprinimas – planuotas strateginis žingsnis pasukti agentūrą į kiek kitus vandenis ir stiprinti pozicijas ten, kur juda globalios tendencijos.
„Mūsų agentūra šiandien pereina į naują etapą. Prieš pusantrų metų, kai keitėsi įmonės savininkas bei agentūros pavadinimas, mūsų tikslas buvo iš naujo sukurti savo reputaciją ir viską pradėti nuo balto švaraus popieriaus lapo. Šiandien norim eiti gilyn.
Su Tomo prisijungimu mes tampame nebe dar viena integruotos komunikacijos agentūra, o savo pozicijas stiprinsime marketingo ir skaitmenėje komunikacijoje. Tai yra ambicingas žingsnis, bet mes mėgstame būti drąsūs ir kitokie“, – naują „Berta&“ agentūros kryptį pristatė B. Čaikauskaitė.
Pasak jos, nors šiandien rinkoje vis daugiau agentūrų fokusuojasi į įmonių reputaciją ir krizių valdymą, „Berta&“ atvirkščiai – kaip tik nueina nuo tradicinių ryšių su visuomene agentūros modelio ir gilinsis į tai, ko labiausiai šiuo metu reikia klientams – praktinę prekių ženklų rinkodaros komunikaciją ir jos vadybą.
Prie „Berta&“ komandos prisijungęs T. Kirša antrina. Anot jo, po daugiau nei metus trukusios dėl pandemijos sukeltos „pauzės“, kiekvienam verslui šiandien svarbiausia yra rezultatai. Todėl itin svarbu turėti poreikius suprantančius partnerius, kurie padėtų prekės ženklams pamatyti platesnį vaizdą, sudėlioti strategiją bei veiksmų planą.
„Šiuo metu rinkoje praktiškai nėra agentūros, kuri užimtų aiškią poziciją marketingo komunikacijoje, tad „Berta&“ pokyčiai ir mano prisijungimas prie komandos – strategiškai apgalvoti. Pats asmeniškai susidūriau su šia komanda, būdamas kliento pusėje, tad drąsiai galiu teigti, kad „Berta&“ turi stiprią ir plačiai matančią komandą. Mus suvienijo vertybės ir praktiškas požiūris į marketingo ir komunikacijos sritis, todėl mano vaidmuo buvo aiškus nuo pirmo pokalbio.
Aš pats būsiu atsakingas už marketingo ir skaitmeninių komunikacijos paslaugų krepšelio bei komandos sustiprinimą, tad klientams galėsime pasiūlyti kūrybinius sprendimus, paremtus aiškiai pamatuojamais veiksmais. Tam tikslui pasiekti pasitelksime duomenų analitiką ir tikslinį vartotojų profiliavimą. Tai – ateitis, kurioje mums reikia būti jau šiandien“, – teigė T. Kirša.
T. Kirša yra dirbęs reklamos agentūrose, plėtojo turizmo verslą Lietuvoje ir užsienyje, o pastaruoju metu vadovavo restoranų tinklo „Čili pizza“ rinkodarai ir komunikacijai. Tomas taip pat yra Lietuvos komunikacijos asociacijos direktorius.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž