Agentūra „Berta&Agency” kviečia studentus į kūrybinį nuotykį: geriausiems piniginė premija
Kolegijų ir aukštųjų mokyklų studentai, išmanantys grafikos dizaino, socialinių tinklų ir turinio kūrimo niuansus, raginami burtis į komandas ir sudalyvauti kūrybiniame hakatone. Tokį nestandartinį iššūkį agentūra „Berta&Agency“ meta būsimiesiems specialistams, svajojantiems apie galimybę pamatyti rinkodaros virtuvę iš arčiau ir pelnyti savo srities profesionalų įvertinimą bei finansinį paskatinimą.
„Mąstyti drąsiau, atviriau, kitoniškai – kryptis, kuria „Berta&“ komanda vadovaujasi ne tik padėdama klientams atrasti efektyviausius rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, bet ir puoselėdama vidinio agentūros gyvenimo kultūrą bei reprezentuodama save kitų rinkos atstovų kontekste.
Pernai įgyvendinome ryškią savireklamos kampaniją „#2“, pristatėme tinklalaidę, kurios kol kas neturi nė viena kita agentūra. Tai keliai, kuriuos pasirinkome norėdami atkreipti dėmesį į savo nestandartinio, kūrybiško požiūrio svarbą visose srityse.
Kūrybinis hakatonas – žaismingas būdas paieškoti komandos pastiprinimo ir tuo pačiu paskatinti jaunuosius talentus pasireikšti. Laikausi pozicijos, jog žengiant pirmuosius žingsnius profesinės savirealizacijos link, kad ir kokia sritis tai bebūtų, būtina naudotis kiekviena proga išlaisvinti savo potencialą ir nebijoti išsiskirti, sulaukti įvertinimo. Galiausiai atrasti bendraminčių, su kuriais lengviau įgyvendinti pačias nerealiausias idėjas ir link savo svajonių judėti kryptingiau“, – kūrybinio hakatono iniciatyvą ir tikslus komentuoja „Berta&“ komandos lyderė Berta Čaikauskaitė.
Pirmasis „Berta&“ kūrybinio hakatono etapas vyks iki spalio 21 d. Kviečiama el. paštu hakatonas@berta.lt užregistruoti komandą, sudarytą iš vieno grafikos dizainerio, socialinių tinklų specialisto ir turinio kūrėjo. Po kelių dienų į registruojantis nurodytą el. pašto dėžutę įkris kūrybinė užduotis. Ją reikės atlikti iki lapkričio 3 d. ir atsiųsti tuo pačiu registracijos į hakatoną el. paštu.
Vertinimo komisijos verdiktu atrinktos penkios komandos lapkričio 11 d. bus pakviestos išbandyti savo jėgas finaliniame kūrybiniame hakatone – per nustatytą terminą čia pat vietoje atlikti dar vieną užduotį, kuriai prireiks idėjų generavimo, kūrybinio rašymo, socialinių tinklų įgūdžių (ir gal dar šio to) bei ją pristatyti komisijai. Geriausiai pasirodžiusios komandos trijulei atiteks „Berta&“ įsteigta 1500 Eur piniginė premija.
Abiejų etapų hakatono projektus vertins patyrę savo srities vilkai: kūrybinį iššūkį organizuojančios komunikacijos agentūros vadovė Berta Čaikauskaitė, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ vadovas Aivaras Šičkus, media agentūros „OMD Lietuva“ vadovė Rima Olberkytė-Stankus ir digital agentūros „SuperYou“ partnerė Gintarė Surgutanovienė.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž