Ačiū už bendrystę. Atsisveikiname su „Švyturio-Utenos alumi“
Lygiai prieš šešerius metus, vasario 1-ąją, tapome didžiausio Lietuvoje aludario „Švyturio-Utenos alaus“ komunikacijos partneriais. Per šį laikotarpį ne tik pažinome gėrimų pramonės sektoriaus subtilybes, iš arti stebėjome aludarių meistrystės užkulisius, bet ir formavome tvarios aludarystės pagrindus šalyje tiesiančio sektoriaus lyderio vardą.
Kaip mokame pasisveikinti ir priimti į savo klientų ratą, taip mokame ir atsisveikinti. Natūralus darbo su klientais ciklas anksčiau ar vėliau baigiasi. Tam, kad prasidėtų kitas. Tiek mums, kaip agentūrai, tiek klientams.
Tad ko išmokome drauge su klientu, kalbant apie tvarios aludarystės komunikaciją?
Agentūrų kolegos neleis sumeluoti – malonumas kalbėti apie verslą, kuris aplinkai draugiškus sprendimus laiko esmine veiklos ašimi ir kuria apčiuopiamą pokytį, realiai juos taikydamas kasdienėje praktikoje.
Gėrimų pramonės sektorius – inovatyvus ir dinamiškas, o komunikuoti apie naujoves daugeliu atvejų esame apriboti griežtų įstatymų. Pastarieji metai mums įrodė, kad visa tai skatina kūrybiškumą ir efektyviai aktyvina smegenų neuronus.
Patrauklus darbdavio įvaizdis – tarsi įmonės vizitinė kortelė, leidžianti išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Už itin didelį darbuotojų įsitraukimą į organizacijos veiklą per 400 žmonių vienijančio aludario pelnytas „Ateities organizacijos“ titulas, apie kurį nemažai komunikavome, tik patvirtina, koks stiprus įmonės sėkmės variklis yra motyvuota, darbdaviu pasitikinti ir įsitraukusi komanda. Ir tai yra jau ne ateities, o šiandienos organizacijos standartas.
Rūpestis produktų kokybe, darbuotojais, tvaria aplinka nėra vienintelės sritys, kurias teko „pačiupinėti“, dirbant su „Švyturio-Utenos alaus“ komanda. Visuomenės kultūros, švietimo, sporto puoselėjimas buvo toji sritis, kuriai patys kaip agentūra jaučiame labai didelę simpatiją.
Klaipėdos krašte kasmet organizuojama „Švyturio Klaipėdos ateities stipendija“ – vienas laukiamiausių ir „Berta&Agency“ komandos tradicija tapusių renginių. Didžiuojamės, kad per šiuos metus aktyviai dalyvavome kasmet modernėjančio renginio virsme ir turėjome progos ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai papasakoti itin talentingų savo pasiekimais kraštą ir šalį garsinančių jaunųjų uostamiesčio gyventojų istorijas.
Būtent tokį per šiuos metus pažinome šį savo klientą ir jo sektorių. Šiandien vieni kitiems tariame „iki pasimatymo“, esame dėkingi Dainiui Smailiui ir Rolandui Viršilui už nuotykių kupiną bei vertingas patirtis dovanojusią kelionę. Išmoktos pamokos, kaip sako toje patarlėje, ne ant pečių kaip našta nugula, o leidžia dairytis naujų iššūkių ir galimybių. Už tai labiausiai ir verta padėkoti.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Debesijos technologijų gigantės padalinys „Devoteam Lietuva“ pasirinko komunikacijos partnerius
Tarptautinė debesijos technologijų bendrovė „Devoteam“ Lietuvoje pradėjo bendradarbiavimą s
„Venipak“ atkūrė Gedimino laiškų gabenimo istoriją: šmaikščiai pasitinka Vilniaus jubiliejų
Vilniaus 700-ojo jubiliejaus proga į Lietuvos nacionalinį muziejų parvežtas Lietuvos didžiojo k
Nauja STT reklamos kampanija: „Berta&Agency“ padėjo pasiųsti vertybinę žinutę
Darbas Specialiųjų tyrimų tarnyboje – vardan kiekvieno ir skaidresnės Lietuvos! Tokiu kvietimu