Atsakymas yra labai paprastas. Savo prekių ženklo kelionę pas vartotoją pradėti pagal raidę: įsivertinti konkurencinę aplinką, suprasti vartotojo poreikį, suvokti savo prekių ženklo privalumus ir trūkumus, susegmentuoti auditoriją, būti novatorišku, bet tuo pačiu ir praktišku, ir galiausiai visa tai pagrįsti tyrimais. Kaip konditerijoje, taip ir komunikacijoje – jeigu vadovaujiesi receptu, tai ir pyragas gausis toks, kokio norėjosi. O, jeigu įdėsime visko „iš akies“, tai gal finale ir gausis keksiukai, bet klausimas, koks ten jų skonis bus.
Lengviau pasakyti negu padaryti? Nebūtinai. Jeigu trūksta žinių apie komunikacijos tendencijas, komandos vadovo vaidmenį, komunikacijos strategiją, pagrįstą tyrimais, skaitmeninės komunikacijos ypatumus, kviečiame į individualizuotus mokymus.
Jūs kreipiatės į mus, mes įvertiname jūsų užklausą ir grįžtame pas jus parengę mokymų pasiūlymą pagal individualius poreikius. Vienodų mokymų nedarome, nes kiekvienas esate skirtingas.
Rinkodaros, komunikacijos, personalo, produkto ar klientų patirties specialistams, įmonių vadovams, tyrimais besidomintiems verslo atstovams, viešojo sektoriaus darbuotojams ir visiems, norintiems išmokti efektyviai komunikuoti pažįstant savo auditorijas, klientus ar komandą – taupant laiką ir kaštus.
Komunikacijos ekspertė, komunikacijos agentūros „Berta&Agency“ įkūrėja ir vadovė. Savo įžvalgas ir darbą grindžia savo verslo formavimo patirtimi, ilgamečiu darbu didelėje korporacijoje, kur buvo atsakinga už visą išorinę ir vidinę komunikaciją, bei dešimtmetį trukusia karjera Lietuvos diplomatinėje tarnyboje.
Pranešimus formuoja per komunikacinę prizmę ir stengiasi, kad jie būtų kuo praktiškesni. Bertai svarbu, kad auditorija galėtų patarimus panaudoti savo kasdienėje veikloje.
Rinkos tyrimų ekspertė, daugiau nei 15 metų vadovavusi tarptautinei rinkos ir socialinių tyrimų bendrovei Skandinavijos ir Baltijos rinkose. Per savo karjerą sukaupė išskirtinę patirtį analizuojant vartotojų elgseną, konsultuojant verslus Baltijos ir Skandinavijos šalyse bei padedant organizacijoms priimti duomenimis grįstus sprendimus. Aktyviai veikia kaip mentorė, lektorė ir verslo strategijos konsultantė.
Mokymuose Dovilė derina praktinį tyrimų taikymą su įtraukiančiais pavyzdžiais ir patarimais, siekdama, kad kiekvienas tyrimų metodinis elementas būtų ne tik įdomus ir aiškus, bet ir praktiškai pritaikomas dalyvių kasdienėje veikloje.