01

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Filtras

Klientas
  • Visi klientai
  • The Body Shop
  • Rilastil
  • VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)
  • Audiomedika klausos centras
  • Electrolux
  • Švyturys-Utenos alus
  • BOLT
  • VšĮ Būsto energijos taupymo agentūra (BETA)
Kategorija
  • Visos kategorijos
  • Komunikacijos vadyba
  • Ryšiai su visuomene
  • Korporatyvinė komunikacija
  • Darbdavio komunikacija
  • Vidinė komunikacija
  • Rinkodaros komunikacija
  • Skaitmeninė komunikacija
  • Tarptautinė komunikacija
  • Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas
  • Kūrybiniai dizaino sprendimai
  • Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai
  • Specializuotos teisinės paslaugos

Metai

Klientas

Projektas

2022

The Body Shop

Veganuary

Užduotis

Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.

Rezultatai

  • Prie kampanijos iš viso neatlygintinai prisijungė 10 nuomonės formuotojų.
  • Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 47 „Instragam“ istorijose ir 2 „Facebook“ bei „Instagram“ įrašuose, o bendras auditorijos...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2021

Rilastil

„Rilastil“ prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimas

Užduotis

Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.

Rezultatai

Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė ...

Projekto vadovė: Greta Lopetkaitė

Projekto vadovė: Monika Šimkevičiūtė-Baltakė

Plačiau

2021

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Profesijos, pritaikytos verslui“

Užduotis

Skatinti profesinio mokymo įstaigų ir verslo atstovų bendradarbiavimą bei keisti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas, paskatinant jų iniciatyvumą bendradarbiauti su verslo įmonių atstovais.

Svarbiausi siektini rodikliai:

  1. Ne mažiau 3 proc. padidėjusi profesinio mokymosi įstaigų vadovų dalis, kuri sutinka, jos mokyklos pačios turi imtis iniciatyvos bendradarbiaujant su verslu;
  2. Kampanijos metu sudaryta ne mažiau nei 10 naujų profesinio mokymosi įstaigų su verslu bendradarbiavimo atvejų.

Rezultatai

  • Dalyvauti projekte sutiko 53 Lietuvos profesinio rengimo įstaigos.
  • Pasibaigus projektui, fiksuoti 28 sėkmės atvejai – 28 naujos partnerystės (pradinis rodiklis – 10 partnerysčių, viršytas kone 3 kartus).
  • Baigiamoji ap...

Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Rasa Širvelytė

Plačiau

2021

Audiomedika klausos centras

#IšgirskPavasarį

Užduotis

  1. Didinti visuomenės supratimą apie klausą – informuoti apie situaciją, edukuoti, skatinti rūpintis savo bei artimo sveikata.
  2. Atkreipti dėmesį į klausos sutrikimus turinčių žmonių patiriamas problemas bei diskomfortą.
  3. Pozicionuoti „Audiomedika“ ambasadorius, kurie gali padėti susigrąžinti kokybišką klausą.

Rezultatai

  • „Facebook“ renginys (angl. event) pasiekė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
  • Renginio komunikacija „Facebook“ paskyroje: vid. pasiekiamumas ~ 7 tūkst. vartotojų; v...

Projektų vadovas: Martyna Kučytė

Plačiau

2021

Electrolux

„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.

Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.

Rezultatai

Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories)įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą tru...

Projektų direktorė: Dovilė Rusytė

Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė

Plačiau

2021

Švyturys-Utenos alus

Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“

Užduotis

Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:

o    įtvirtinti  „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;

o    pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;

o    išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.


Rezultatai

o    2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.

o...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Plačiau

2020

Electrolux

„Pure Q9“ belaidžių dulkių siurblių pristatymas

Užduotis

Paskleisti žinią apie naujos serijos „Electrolux Pure Q9“ belaidžius dulkių siurblius, jų funkcionalumą ir patogumą pasiekiant kuo didesnę tikslinės auditorijos dalį.

Rezultatai

Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys buvo peržiūrėtas daugiau nei 1,53 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendenc...

Projektų vadovas: Martynas Vilčinskas

Projektų vadovė: Ieva Marija Černiauskaitė

Plačiau

2020

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs. Susipažinkime“

Užduotis

Skatinti visuomenės toleranciją socialinio būsto gyventojų atžvilgiu. Dalijantis geraisiais pavyzdžiais, informuoti tikslinę auditoriją, kad socialiniuose būstuose gyvena ir savo gerovę siekiantys didinti asmenys, t. y. tvarkingos, tačiau mažesnes pajamas turinčios daugiavaikės šeimos, neįgalieji, pilnametystės sulaukę našlaičiai ir kt., kurie gali būti geri kaimynai.

Rezultatai

• Po turinio projekto manančiųjų, jog socialiniai būstai dažniausiai yra skiriami tvarkingiems, skurdžiai gyvenantiems, mažas pajamas gaunantiems asmenims dalis išaugo 4 %.

• Turi...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Fotosesijos įgyvendinimas: Monika Požerskytė-Kalvelė

Plačiau

2020

BOLT

Parama su COVID-19 pandemija kovojančioms šalies ligoninėms

Užduotis

Informuoti visuomenę ir medikų bendruomenę apie įmonės teikiamą paramą, palengvinti medikų darbą šiuo sudėtingu laikotarpiu.

Užmegzti santykį bei glaudžiai bendradarbiauti su šalies ligoninėmis, kovojančiomis su COVID-19 pandemija.

Didinti savanorių įsitraukimą dėl pagalbos medicinos įstaigoms.

Rezultatai

  • Medikų bendruomenė aktyviai naudojosi įmonės teikiama parama: 2020 m. „Bolt“ suteikė per 20 tūkst. eurų vertės kelionių
  • Apie vykdomą iniciatyvą išplatinti 2 pranešimai ži...

Projekto vadovas: Jolita Macelytė

Plačiau

2020

VšĮ Būsto energijos taupymo agentūra (BETA)

Rekomendacinio leidinio „Renovacija. Būsto savininko atmintinė“ parengimas ir leidyba

Užduotis

Parengti Lietuvos daugiabučių namų gyventojams skirtą informacinę atmintinę, kurioje paprastai, aiškiai ir iliustratyviai  būtų pristatyta Daugiabučių namų modernizavimo (atnaujinimo) programa, jos teikiama nauda bei svarbiausi žingsniai, sėkmingai lydintys būsto savininkus renovacijos link.

Rezultatai

  • Sukurtas leidinio pavadinimas, informacinis turinys, struktūra ir parengti tekstai;
  • Sukurti leidinyje naudojami infografikai ir bendras vizualinis stilius, skirtas paprastai ir suprantamai pateikti sudėtingą informaciją;
  • ...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Įgyvendinimas: Vytenis Vincentas Kazlas

Plačiau
02

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose