01
Atgal

The Body Shop

Veganuary

2022

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Pasaulinė grožio kampanija „The Body Shop“ išsikėlė ambicingą tikslą iki 2023 m. gruodžio mėn. tapti pirmąja tokio masto kosmetikos gamintoja, eliminavusia visus gyvūninės kilmės ingredientus iš savo produkcijos formulių. Tai reiškia, jog visi „The Body Shop“ produktai be išimties bus 100 proc. veganiški, pagaminti be jokios skriaudos gyvūnams, o visos produktų formulės turės auksinius Veganų draugijos sertifikatus.

Užduotis

Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.

Rezultatai

  • Prie kampanijos iš viso neatlygintinai prisijungė 10 nuomonės formuotojų.
  • Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 47 „Instragam“ istorijose ir 2 „Facebook“ bei „Instagram“ įrašuose, o bendras auditorijos pasiekiamumas – daugiau kaip 60 tūkst. vartotojų.
  • Išpublikuotas pranešimas žiniasklaidai, kurio bendra auditorija siekė daugiau kaip 734 tūkst. vartotojų.

10 neatlygintinai prisijungusių nuomonės formuotojų

> 49 publikuoti turinio vienetai

> 60 tūkst. vartotojų pasiekta per soc. tinklus

> 734 tūkst. vartotojų pasiekta per žiniasklaidos kanalus

Dalintis

Kitas projektas

01

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose