Švyturys-Utenos alus
Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“
2021
Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė
Šalies gėrimų pramonės lyderis „Švyturys-Utenos alus“ krepšinį ir kitas sporto sritis finansiškai aktyviai remia daugiau nei 20 metų ir tam yra skyręs per 8 milijonus eurų. Ilgametes sporto rėmimo tradicijas turintis didžiausias šalies aludaris partnerysčių nenutraukė net ir pasaulinės pandemijos krizės metu – finansinė parama sportui jau tapo neatsiejama šios įmonės veiklos dalimi. Tai parodė ir „Berta&“ komandos inicijuota gyventojų nuomonės apklausa, kurios metu „Švyturys“ spontaniškai buvo įvardytas kaip didžiausias sporto rėmėjas Lietuvoje. Apklausos rezultatai tapo tvirtu pagrindu sporto rėmimo vaidmenį išryškinančiam turinio rinkodaros projektui įgyvendinti.
Užduotis
Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:
o įtvirtinti „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;
o pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;
o išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.
Rezultatai
o 2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.
o Turinio projekto įgyvendinimo laikotarpiu reklaminis skydelis visoje naujienų portalo ir mobiliųjų aplinkoje buvo parodytas 1 500 322 kartų; pasiekta 613 871 unikalių lankytojų auditorija; sugeneruota 3870 reklaminių skydelių paspaudimų.
>17 000 straipsnių skaitomumo auditorija
>1 500 000 reklaminio skydelio parodymų
> 600 000 reklaminiais skydeliais pasiektos unikalių lankytojų auditorijos