01

Kartu įgyvendindami pokyčius, mes padedame savo klientams augti

Ką mes darome

Komunikacijos vadyba

Korporatyvinė komunikacija

Darbdavio komunikacija

Vidinė komunikacija

Rinkodaros komunikacija

Skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas

Kūrybiniai dizaino sprendimai

Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai

Specializuotos teisinės paslaugos

Kas - mes?

Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.

Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.


Plačiau
02

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Metai

Klientas

Projektai

2021

Rilastil

„Rilastil“ prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimas

Užduotis

Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.

Rezultatai

Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė 11 %.

„Delfi“ ir „Adnet Media“ tinkle buvo sugeneruoti 6 255 309 reklaminių skydelių parodymai ir 33 348 reklaminių skydelių paspaudimai.

39 skaitmeniniuose „JCDecaux“ reklaminiuose plotuose 2 sav. Vilniaus mieste transliuoti reklaminiai klipai parodyti 393 046 kartus.

8 nuomonės formuotojų plėtota komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“ – 8 įrašai ir 131 stories – pasiekė 26 705 realius vartotojus.

2 pranešimai žiniasklaidai sugeneravo 15 publikacijų nacionaliniuose, regioniniuose ir specializuotuose naujienų portaluose, kurių bendras potencialus pasiekiamumas – daugiau kaip 700 000 realių vartotojų*.


„Rilastil“ duomenimis, kampanijos metu fiksuotas ir reklamuotų produkcijos linijų „Aqua“ ir „Hydrotenseur“ pardavimo rodiklių augimas.


                            *Remiantis Gemius Audience bendra dienos realių vartotojų auditorija.

Projekto vadovė: Greta Lopetkaitė

Projekto vadovė: Monika Šimkevičiūtė-Baltakė

Plačiau

2021

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Profesijos, pritaikytos verslui“

Užduotis

Skatinti profesinio mokymo įstaigų ir verslo atstovų bendradarbiavimą bei keisti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas, paskatinant jų iniciatyvumą bendradarbiauti su verslo įmonių atstovais.

Svarbiausi siektini rodikliai:

  1. Ne mažiau 3 proc. padidėjusi profesinio mokymosi įstaigų vadovų dalis, kuri sutinka, jos mokyklos pačios turi imtis iniciatyvos bendradarbiaujant su verslu;
  2. Kampanijos metu sudaryta ne mažiau nei 10 naujų profesinio mokymosi įstaigų su verslu bendradarbiavimo atvejų.

Rezultatai

  • Dalyvauti projekte sutiko 53 Lietuvos profesinio rengimo įstaigos.
  • Pasibaigus projektui, fiksuoti 28 sėkmės atvejai – 28 naujos partnerystės (pradinis rodiklis – 10 partnerysčių, viršytas kone 3 kartus).
  • Baigiamoji apklausa parodė, kad sutinkančiųjų, jog profesinės mokyklos turi imtis iniciatyvos bendradarbiauti su verslu dalis padidėjo 21,9 proc.
  • Bendra suminė visų turinio projekto metu publikuotų informacijos turinio vienetų skaitomumo ir žiūrėjimo auditorija – 59 840 (viršijo numatytą rodiklį – ne mažiau 45 000).
  • Reklaminiai skydeliai turinio projekto metu sugeneravo 8 433 285 parodymus ir 2 327 paspaudimus (du kartus viršytas numatytas rodiklis – ne mažiau 200 000 parodymų per dieną, arba 4 200 000 parodymų).
  • 5 pranešimai žiniasklaidai iš viso sugeneravo 37 publikacijas nacionaliniuose ir regioniniuose naujienų portaluose. Remiantis „Gemius Audience“ duomenimis*,  galimai pasiekta  >3,6 mln. auditorija.

Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Rasa Širvelytė

Plačiau

2021

Audiomedika klausos centras

#IšgirskPavasarį

Užduotis

  1. Didinti visuomenės supratimą apie klausą – informuoti apie situaciją, edukuoti, skatinti rūpintis savo bei artimo sveikata.
  2. Atkreipti dėmesį į klausos sutrikimus turinčių žmonių patiriamas problemas bei diskomfortą.
  3. Pozicionuoti „Audiomedika“ ambasadorius, kurie gali padėti susigrąžinti kokybišką klausą.

Rezultatai

  • „Facebook“ renginys (angl. event) pasiekė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
  • Renginio komunikacija „Facebook“ paskyroje: vid. pasiekiamumas ~ 7 tūkst. vartotojų; vid. įsitraukimas 8,48 %
  • Renginio įrašas sulaukė daugiau nei 20 tūkst. peržiūrų.
  • Renginio dieną inicijuoti 2 interviu nacionalinėje žiniasklaidoje: „LRT radijas“ (radijo vid. dienos pasiekiamumas – 194,2 tūkst.)* ir „LRT televizija“ (kanalo vid. dienos pasiekiamumas – 32,6)**.
  • Surengta savaitės trukmės kampanija radijo stotyje „Lietus“ (vid. vienas klausytojas reklaminę žinutę išgirdo bent 3 kartus) bei interviu pokalbis renginio dieną.
  • 15 publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje
  • Renginio reklama „60 plius“ „Facebook“ kanaluose pasiekė vidutiniškai 6,5 tūkst. vartotojų.
  • Preliminariais skaičiavimais renginyje dalyvavo / tekstų klausėsi ~ 600 Vilniaus miesto gyventojų ir svečių.


*KANTAR radijo auditorijos tyrimas 2021 m. RUDUO – ŽIEMA

  **KANTAR TV auditorijos tyrimo rezultatai 2021 m. balandis

Projektų vadovas: Martyna Kučytė

Plačiau

2021

Electrolux

„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.

Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.

Rezultatai

Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories)įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą trumpų vaizdo įrašų (angl. reels) funkciją. Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys – iš viso 1127 turinio vienetų – buvo peržiūrėtas daugiau nei 3,3 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, augintinių turėtojus, interjeru besidominčius asmenis bei tuos, kurie planuoja įsigyti naują dulkių siurblį. Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas produktas sulaukė didelio susidomėjimo, sekėjai plačiai domėjosi apie įsigijimo sąlygas bei prekybos vietas.

Projektų direktorė: Dovilė Rusytė

Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė

Plačiau

2021

Švyturys-Utenos alus

Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“

Užduotis

Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:

o    įtvirtinti  „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;

o    pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;

o    išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.


Rezultatai

o    2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.

o    Turinio projekto įgyvendinimo laikotarpiu reklaminis skydelis visoje naujienų portalo ir mobiliųjų aplinkoje buvo parodytas 1 500 322 kartų; pasiekta 613 871 unikalių lankytojų auditorija; sugeneruota 3870 reklaminių skydelių paspaudimų.


Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Plačiau
03

Mūsų įžvalgos ir naujienos, žvelgiant į ateitį

Slinkti
2021 lapkričio 25

Berta&projektai | Anoniminio komentavimo iliuzija: smurtautojai turi atsakyti ir internete

Plačiau

2021 m. lapkričio 24 d.

Berta&Klientai: „Cortlex“ pasirinko komunikacijos partnerius

Plačiau

2021 m. lapkričio 15 d.

Berta&Klientai: tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Plačiau

2021 m. lapkričio 12 d.

Į komunikacijos rinką ateinanti jaunųjų specialistų karta: „Svarbiausia – įgyti patirties“

Plačiau

2021 m. lapkričio 8 d.

Stereotipinis #agencylife suvokimas – atgyvenęs

Plačiau

2021 lapkričio 25

Berta&projektai | Anoniminio komentavimo iliuzija: smurtautojai turi atsakyti ir internete

Plačiau

2021 m. lapkričio 24 d.

Berta&Klientai: „Cortlex“ pasirinko komunikacijos partnerius

Plačiau

2021 m. lapkričio 15 d.

Berta&Klientai: tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Plačiau

2021 m. lapkričio 12 d.

Į komunikacijos rinką ateinanti jaunųjų specialistų karta: „Svarbiausia – įgyti patirties“

Plačiau

2021 m. lapkričio 8 d.

Stereotipinis #agencylife suvokimas – atgyvenęs

Plačiau
04

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose