01

Kartu įgyvendindami pokyčius, mes padedame savo klientams augti

Ką mes darome

Komunikacijos vadyba

Korporatyvinė komunikacija

Darbdavio komunikacija

Vidinė komunikacija

Rinkodaros komunikacija

Skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas

Kūrybiniai dizaino sprendimai

Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai

Specializuotos teisinės paslaugos

Kas - mes?

Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.

Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.


Plačiau
02

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Metai

Klientas

Projektai

2021

Audiomedika klausos centras

#IšgirskPavasarį

Užduotis

  1. Didinti visuomenės supratimą apie klausą – informuoti apie situaciją, edukuoti, skatinti rūpintis savo bei artimo sveikata.
  2. Atkreipti dėmesį į klausos sutrikimus turinčių žmonių patiriamas problemas bei diskomfortą.
  3. Pozicionuoti „Audiomedika“ ambasadorius, kurie gali padėti susigrąžinti kokybišką klausą.

Rezultatai

  • „Facebook“ renginys (angl. event) pasiekė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
  • Renginio komunikacija „Facebook“ paskyroje: vid. pasiekiamumas ~ 7 tūkst. vartotojų; vid. įsitraukimas 8,48 %
  • Renginio įrašas sulaukė daugiau nei 20 tūkst. peržiūrų.
  • Renginio dieną inicijuoti 2 interviu nacionalinėje žiniasklaidoje: „LRT radijas“ (radijo vid. dienos pasiekiamumas – 194,2 tūkst.)* ir „LRT televizija“ (kanalo vid. dienos pasiekiamumas – 32,6)**.
  • Surengta savaitės trukmės kampanija radijo stotyje „Lietus“ (vid. vienas klausytojas reklaminę žinutę išgirdo bent 3 kartus) bei interviu pokalbis renginio dieną.
  • 15 publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje
  • Renginio reklama „60 plius“ „Facebook“ kanaluose pasiekė vidutiniškai 6,5 tūkst. vartotojų.
  • Preliminariais skaičiavimais renginyje dalyvavo / tekstų klausėsi ~ 600 Vilniaus miesto gyventojų ir svečių.


*KANTAR radijo auditorijos tyrimas 2021 m. RUDUO – ŽIEMA

  **KANTAR TV auditorijos tyrimo rezultatai 2021 m. balandis

Projektų vadovas: Martyna Kučytė

Plačiau

2021

Electrolux

„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.

Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.

Rezultatai

Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories)įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą trumpų vaizdo įrašų (angl. reels) funkciją. Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys – iš viso 1127 turinio vienetų – buvo peržiūrėtas daugiau nei 3,3 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, augintinių turėtojus, interjeru besidominčius asmenis bei tuos, kurie planuoja įsigyti naują dulkių siurblį. Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas produktas sulaukė didelio susidomėjimo, sekėjai plačiai domėjosi apie įsigijimo sąlygas bei prekybos vietas.

Projektų direktorė: Dovilė Rusytė

Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė

Plačiau

2021

Švyturys-Utenos alus

Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“

Užduotis

Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:

o    įtvirtinti  „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;

o    pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;

o    išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.


Rezultatai

o    2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.

o    Turinio projekto įgyvendinimo laikotarpiu reklaminis skydelis visoje naujienų portalo ir mobiliųjų aplinkoje buvo parodytas 1 500 322 kartų; pasiekta 613 871 unikalių lankytojų auditorija; sugeneruota 3870 reklaminių skydelių paspaudimų.


Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Plačiau

2020

Electrolux

„Pure Q9“ belaidžių dulkių siurblių pristatymas

Užduotis

Paskleisti žinią apie naujos serijos „Electrolux Pure Q9“ belaidžius dulkių siurblius, jų funkcionalumą ir patogumą pasiekiant kuo didesnę tikslinės auditorijos dalį.

Rezultatai

Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys buvo peržiūrėtas daugiau nei 1,53 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, kokybės ir švaros mylėtojus, taip pat planuojančius artimiausiu metu atsinaujinti ir įsigyti naują siurblį. Pristatytas produktas sulaukė išties didelio susidomėjimo – tiesioginių užklausų nuomonės formuotojams apie įsigijimo sąlygas, prekybos vietas.

Projektų vadovas: Martynas Vilčinskas

Projektų vadovė: Ieva Marija Černiauskaitė

Plačiau

2020

BOLT

Parama su COVID-19 pandemija kovojančioms šalies ligoninėms

Užduotis

Informuoti visuomenę ir medikų bendruomenę apie įmonės teikiamą paramą, palengvinti medikų darbą šiuo sudėtingu laikotarpiu.

Užmegzti santykį bei glaudžiai bendradarbiauti su šalies ligoninėmis, kovojančiomis su COVID-19 pandemija.

Didinti savanorių įsitraukimą dėl pagalbos medicinos įstaigoms.

Rezultatai

  • Medikų bendruomenė aktyviai naudojosi įmonės teikiama parama: 2020 m. „Bolt“ suteikė per 20 tūkst. eurų vertės kelionių
  • Apie vykdomą iniciatyvą išplatinti 2 pranešimai žiniasklaidai, publikuoti pagrindiniuose šalies portaluose, taip pat regioninėje žiniasklaidoje
  • Bendra pasiektų medijos kanalų auditorija – apie 1,3 mln. vartotojų

Projekto vadovas: Jolita Macelytė

Plačiau
03

Mūsų įžvalgos ir naujienos, žvelgiant į ateitį

Slinkti
2021 m. liepos 29 d.

„Depresijos formuotojai“, arba kaip komunikuoti psichinės sveikatos tema

Plačiau

2021 m. liepos 15 d.

Berta&Talks | R. Širvelytė: gestų kalba ir komunikacija be stereotipų – įmanoma!

Plačiau

2021 m. liepos 13 d.

Prekių ženklų archetipai: kuriuose jų yra užkoduotas „pirmūno“ genas ir kodėl nėra lengva būti „Virgin“?

Plačiau

2021 m. liepos 8 d.

„Berta&” atsisako palikimo – netęs bendradarbiavimo su komunikacijos tinklu „Grayling“

Plačiau

2021 m. liepos 1 d.

Berta&Talks | D. Burgienė: ar įmanoma lyčių lygybė Lietuvoje ir kaip jos pasiekti?

Plačiau

2021 m. liepos 29 d.

„Depresijos formuotojai“, arba kaip komunikuoti psichinės sveikatos tema

Plačiau

2021 m. liepos 15 d.

Berta&Talks | R. Širvelytė: gestų kalba ir komunikacija be stereotipų – įmanoma!

Plačiau

2021 m. liepos 13 d.

Prekių ženklų archetipai: kuriuose jų yra užkoduotas „pirmūno“ genas ir kodėl nėra lengva būti „Virgin“?

Plačiau

2021 m. liepos 8 d.

„Berta&” atsisako palikimo – netęs bendradarbiavimo su komunikacijos tinklu „Grayling“

Plačiau

2021 m. liepos 1 d.

Berta&Talks | D. Burgienė: ar įmanoma lyčių lygybė Lietuvoje ir kaip jos pasiekti?

Plačiau
04

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose