Nauja STT reklamos kampanija: „Berta&Agency“ padėjo pasiųsti vertybinę žinutę
Darbas Specialiųjų tyrimų tarnyboje – vardan kiekvieno ir skaidresnės Lietuvos! Tokiu kvietimu šią savaitę prasidėjo organizacijos reklamos kampanija, išvystyta drauge su praktiškos komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ bei jos partneriais.
Darbdavio komunikacija ir naujų darbuotojų pritraukimas – iššūkis, su kuriuo pastaraisiais metais dorojasi daugelis įmonių, įskaitant ir priklausančias valstybiniam sektoriui.
„Mūsų vertybinis noras prisidėti prie šalies institucijų įvaizdžio stiprinimo dažniausiai nulemia apsisprendimą dalyvauti tokiuose konkursuose. Tai būna ir puiki kūrybiškumo mankšta: kaip su mažiausiais resursais pasiekti geriausią rezultatą“, – sako „Berta&Agency“ vadovė Berta Čaikauskaitė.
Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) kampanijos tikslas – pritraukti potencialius darbuotojus aktyviau kandidatuoti į laisvas darbo vietas. „Klientas norėjo sustiprinti teigiamas asociacijas su organizacijos prekių ženklu, pabrėžti veiklos svarbą valstybės mastu, turimas vertybes, kiekvieno darbuotojo indėlį skaidrios visuomenės labui.
Todėl, pasinaudoję visuomenėje vyraujančiu STT mistifikavimo leitmotyvu, ėmėmės kurti reklamą, kurios esminė žinutė – galimybė prisijungti prie vertę kuriančios organizacijos. Prisijungdami prie STT komandos, pilietiški kandidatai įgalins savo talentus ir drauge išvien veiks Lietuvos labui“, – reklamos idėją nupasakojo projekto vadovė Sigita Daubarė.
Reklamos tekstų autore tapo „Berta&Agency” turinio strategė Vaida Daknienė.
Idėją perteikti buvo patikėta profesionaliai aktorei Eglei Špokaitei Dapšienei, kuri įtaigiai ištransliavo pagrindinę kampanijos žinutę apie organizacijos tikslus ir vertybes.
Vaizdo reklamos filmavimo įgyvendinimas buvo patikėtas partneriams „Kinobitė“. Reklamos stilių ir aktorės įvaizdį kūrė drauge su „Berta&Agency” jau keletą mėnesiu dirbanti įvaizdžio komunikacijos ekspertė Meda Jonaitytė.
Integruota STT darbdavio įvaizdžio formavimo kampanija apima ir skaitmeninės bei lauko reklamos priemones.
Šią įžvalgą parašė: Berta&Team
Berta&Agency komanda
Jums taip gali būti įdomu:
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?
Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum ro
Debesijos technologijų gigantės padalinys „Devoteam Lietuva“ pasirinko komunikacijos partnerius
Tarptautinė debesijos technologijų bendrovė „Devoteam“ Lietuvoje pradėjo bendradarbiavimą s