LIDL kėsinasi į „Coca-Colos“ Kalėdas!
Sunkvežimį vairuojantis raudonai apsirengęs Kalėdų Senelis veikiausiai daugumos galvose pirmiausia siejasi su prekių ženklu, sukūrusiu gražiausių metų švenčių simbolį, tapusį ne tik Vakarų kultūros dalimi. Jo pakeisti dar niekam nepavyko. Kol kas.
Pabandyti tai padaryti nusprendė LIDL Didžiosios Britanijos padalinys, kaip savo šių metų kalėdinės kampanijos simbolį pristatęs LIDL meškutį: „Nerodydamas jokių emocijų, jis sugeba sukurti humorą ir perteikti žinią apie tai, kas iš tikrųjų svarbu per šias šventes“, – teigia padalinio rinkodaros vadovė Clair Farrant.
Akivaizdu, jog parduotuvių tinklas žengia „Coca-Colos“ jau pramintais takais. Kartu su klipu pranešta ir apie visoje šalyje vyksiančią aukojimo iniciatyvą „LIDL Bear’s Toy Bank“, kurios idėja – pristatyti britų vaikams naujus arba neišpakuotus žaislus. Kitaip tariant, LIDL kopijuoja ir perkuria sėkmingus produktus.
Lietuvoje puikiai žinomas „Coca-Colos“ gerumo karavanas turės rimtą konkurentą – net jei LIDL vargiai pakeis „kokakolinį“ Kalėdų Senelį, sukurti savo simbolį šansų daug.
Tiesa, vienas didžiausių LIDL konkurentų ALDI prieš kelerius metus irgi bandė eiti panašiu keliu, bet paslydo dėl netinkamų sprendimų pačioje pradžioje – pristatytas herojus morka Kevinas nesulaukė tiek meilės iš mažųjų parduotuvių lankytojų. Auditorija vargšėje daržovėje įžvelgė mažai potencialo tapti personažu, galinčiu prikelti Kalėdų dvasią…
Skaityk daugiau apie šią naujieną čia
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž