
Legendinių mados namų drabužių kolekcija – metavisatoje
Nors paprasti vartotojai vangiai jungiasi į virtualų pasaulį pagal platformos įkūrėjo Marko Zuckerbergo viziją, skaitmeninė mada tampa standartu. Vis daugiau mados prekių ženklų pristato savo kolekcijas „Facebook“ sukurtoje metavisoje.
Patyrę marketingo strategai kreipiasi į žaidimų kūrėjus, siekdami jų kuriamame turinyje bet kokia kaina integruoti savo prekių ženklo gaminius. Juk kompiuterius žaidimus žaidžia ne tik vaikai, bet ir suaugę – tai yra pajamas gaunantys vartotojai. Jeigu dar prieš dešimtmetį kompiuterinių žaidimų rinkos dalis tarp suaugusiųjų buvo didžiausia Azijos regione, šiandien ši manija tokia stipri, kad ne tik organizuojami e. sporto virtualūs čempionatai, bet atsiranda vis daugiau žaidimų influencerių. Jie aktyviai dalinasi ne tik savo laimėjimais, bet ir asmeniniu gyvenimu – taigi ir produktų naudojimo patirtimis. Įžvelgę galimybę, net mados pasaulio prekių ženklai mielai renkasi savo ženklų ambasadorius tarp tokių žaidėjų ir net kuria specialias drabužių kolekcijas.
„Ralph Lauren“ buvo vieni iš nedaugelio mados namų, ilgai nieko nekeitusių savo strategijoje, ir didžiavosi per 50 metų gyvavimą išlikę savimi . Tačiau kai jaunų klientų perkamoji galia yra gerokai didesnė nei jų tėvų, kuomet šie buvo tokio paties amžiaus, net ir „istorines vertybes“ saugantys prekių ženklai turi keistis, norėdami sudominti.
Taigi „Ralph Lauren“ ne tik pristatė virtualią kolekciją aprengusi žaidimo „Fortnite“ herojus, bet ir surengė jos pristatymą per kompiuterinių žaidimų gerbėjams skirtą platformą „Twitch“. Įdomu, ar eksperimentinė kampanija pasiteisins. Faktas, kad kai kurie kolekcijos drabužiai, pasiekiami ir fizinėse parduotuvėse, jau išparduoti.
Skaityk daugiau apie šią naujieną čia
Šią įžvalgą parašė: Tomas Kirša
Strateginis konsultantas mūsų agentūroje. Tomas nuolat ieško kaip kūrybiškumas ir digital sprendimai gali padėti prekių ženklų reputacijai ir pardavimams.
Jums taip gali būti įdomu:
Vasara apgavikė, arba kodėl ji – geriausias laikas darbams
Be saulės ir kitų fantastiškų atostogų atributų, vasara turi dar vieną privalumą: galimybę
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Septyneri metai komunikacijos agentūroje, arba kodėl lojalius darbuotojus derėtų traukti į Raudonąją knygą
Prieš mėnesį stuktelėjo septyneri metai, kaip darbuojuosi komunikacijos agentūroje. Gana solidu