Dalis verslų šią savaitę kūrybinei agentūrai „autoriai“ paskelbus apie tai, kad dovanų šiemet verslo partneriams nedovanos ir nepageidauja jų gauti, prisidėjo prie idėjos aukoti, o ne dovanoti. Aukos skiriamos nukentėjusiesiems nuo karo Ukrainoje. Kita dalis verslų dar svarsto: ką daryti? Kaip teisingai pasielgti, jei turite verslo partnerių, kurių kultūrose dovanų neįteikimas yra prasto tono ženklas?
Tiesa, reikia nepamiršti, kad Vilnius ir kiti didieji miestai turi tam tikrų socialinio burbulo bruožų, kur atrodo, kad nuolat aukoja visi, tačiau reikia prisiminti, kad ne visi turi galimybių tai daryti nuolat, juolab, kad šiuo metu turime ne tik karo situaciją bet ir ekonominio sunkmečio nuojautas.
Šis metas sudėtingas, tad jei dar svarstote, geriau rinkitės padėti kitiems. Ar aukosite ar prisidėsite savo darbais – visai nesvarbu. Tai bus tvirtesnis žingsnis nei smulkios dovanos pirkimas.
Jei visgi svarstote, kaip šiemet pasielgti būtų teisingiausia, keli praktiški patarimai nuo mūsų agentūros, kurie galbūt padės apsispręsti.
Mūsų pačių klientai renkasi įvairiai: vieni šiemet ir aukoja, ir ruošia prasmingas dovanas tiek sau, tiek klientams, kiti apsiriboja aukomis ir dovanomis arba kalėdiniais pasibuvimais kolektyvui.
Mes su „Berta&Agency“ kolektyvu Kalėdų proga šiemet rinksimės tiek piniginę auką, tiek socialinį veiksmą, bet apie tai šiek tiek vėliau.
Šis metas sudėtingas, tad jei dar svarstote, geriau rinkitės padėti kitiems. Ar aukosite ar prisidėsite savo darbais – visai nesvarbu. Tai bus tvirtesnis žingsnis nei smulkios dovanos pirkimas.
O svarbiausia nepamiršti, kad kalėdinis laikotarpis yra gausus akcijų, aukų rinkimo, tačiau socialiai jautrios grupės pagalbos stokoja ne tik per Kalėdas. Aukodami išlikite nuoseklūs, tik taip iš tiesų prisidėsite prie pokyčio ir pagalbos ar jautriai visuomenės grupei Lietuvoje ar nukentėjusiesiems nuo karo Ukrainoje.