Berta-And-Agency_Kamile-Gutauskaite_eksperto-zvilgsnis_eksperimentams-taip-3-patarimai-sekmingai-jusu-socialiniu-tinklu-komunikacijai

Eksperimentams – taip! 3 patarimai sėkmingai jūsų socialinių tinklų komunikacijai

Gyvenant skaitmenizuotoje epochoje, kuomet internetas leidžia per trumpą laiką pasiekti milžiniškas auditorijas, socialiniai tinklai pasitarnauja ne tik kaip savęs reprezentavimo ar bendravimo įrankis – tai ir vienas veiksmingiausių reklamos kanalų. 2022 m. „Statista“ atlikto tyrimo duomenimis, vidutinis socialiniuose tinkluose praleistas laikas visame pasaulyje siekia 2 valandas ir 27 minutes ir tai yra ilgiausias kada nors užfiksuotas laiko tarpas. Socialiniai tinklai tikrai tapo mūsų gyvenimo dalimi, o išsiskirti tarp begalės konkurentų tampa vis sudėtingesne užduotimi. Kokių efektyvių priemonių imtis, kad liktumėte pastebėti social media kanaluose ir pasiektumėte realių rezultatų?

Nekurkite vizualaus turinio be aiškios žinutės

Dažnai kalbame, jog vaizdais išreikštos komunikacijos žinutės yra tai, ko ieško šiuolaikinis žmogus, pavargęs nuo didžiulio kasdien suvartojamos informacijos kiekio. Atrodo, viskas būtų paprasta – sukuri gražią iliustraciją, kuri patrauks vartotojo akį, ir gali būti ramus dėl garantuotos socialinių tinklų įrašo sėkmės. Bet ar tikrai to pakanka?

Skelbti nuotrauką ar vaizdo įrašą internete ir laukti, kol nusišypsos sėkmė – ne strategija. Žinoma, sukurti vizualinį identitetą savo prekių ženklui yra viena iš socialinių tinklų strategijos sudedamųjų dalių, kuri tikrai prisideda prie sėkmės ir užtikrina lengvesnį potencialaus kliento pritraukimą. Tačiau vaizdams neužtenka būti ryškiems ir išsiskiriantiems – jie turi kalbėti apie tai, ką komunikuojate.

Vizuali komunikacija naudojama perduoti galingas žinutes ir tai orientuota ne tik į istorijų pasakojimą, bet ir į emocinių trigerių panaudojimą. Istorijos, išreikštos vaizdais, yra apie žmones, produktą, prekių ženklą – ir jos kovoja už moralę bei prekių ženklo vertybes, laikydamosi nuoseklios struktūros.

Taigi, kad ir ką darytumėte, stenkitės, kad vaizdai būtų strategijų dėmesio centre – šiuo metu siūlyčiau orientuotis į trumpų vaizdo įrašų formatą. 94 proc. rinkodaros specialistų sutinka, kad vaizdo įrašai padeda vartotojams geriau suprasti jų produktą ar paslaugą (Wyzowl, 2022). O praėjusią savaitę sulaukėme ir „Google“ įžvalgų ataskaitos, kokios populiariausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos ir prognozės pasitiks 2023-iaisias. Tarp jų ir vaizdo įrašai, kuriuos siūloma akcentuoti į veiksmą, tai yra stengtis per kuo trumpesnį laiką išreikšti pasakojimo esmę, siužete vengiant papildomo konteksto. Taigi, jei siekiate reikšmingo skaitmeninio buvimo savo socialiniuose tinkluose, sekite naujausias vizualinio turinio tendencijas bei stebėkite statistiką.

Patarimas 👉 Nepamirškite, jog vizualiam turiniui sukurti reikalinga gerai apgalvota strategija. O norint būti pastebėtiems reikia dirbti prie turinio, kuris atspindėtų jūsų prekių ženklą ir ne tik pritrauktų vaizdu, bet ir aiškiai apibrėžtų, ką komunikuojate.

Išsigryninkite savo prekių ženklo toną

Žmonės ieško to, kas artima jiems patiems ir kelia pasitikėjimą. Socialinių tinklų strategija orientuota į turinio kūrimą, kuris yra aktualus tikslinėms auditorijoms ir pateiktas aiškiu joms suprantamu tonu. Tikėtina, kad nepavyks sudominti idėja ar produktu, kurie nepasakoja istorijos, nesukuria išliekamosios vertės ar visiškai neatitinka jūsų potencialaus kliento interesų.

Čia išskirčiau garsiai nuskambėjusį „Manillos“ šūkį „Pyst ir graži“, kuris tikriausiai nustebino ne vieną vartotoją ir ne šiaip sau atsidūrė kolegos Tomo akiratyje. Nesu prieš eksperimentus ir naujų atradimų paieškas, ypač socialinių tinklų komunikacijoje, kur išskirtinis turinys ir beprotiškos idėjos dažnai gali tapti sėkmę nešančiais trendais, tačiau prekių ženklams siūlyčiau nepamiršti savo tikslinės auditorijos ir pasirinkto tono. Gerai žinoma liaudies patarlė „Iš didelio rašto išėjo iš krašto“ puikiai tinka apibūdinti daugelį panašių atvejų, kuomet suspindėti ir sulaukti dėmesio pasirenkamos pernelyg kraštutinės priemonės. Geriausi prekių ženklų komunikacijos pavyzdžiai ne tik parduoda, bet ir įkvepia, edukuoja ir nuosekliai laikosi savo keliamų vertybių.

Patarimas 👉 Atraskite savą kelią ir komunikuokite tai, kuo patys tikite.

Pasitikėkite specialistais

Socialinių tinklų valdymas reikalauja specifinių žinių ir patirties bei kritinio požiūrio, kuris padėtų nuspręsti, ar turinys tinkamas. Labai dažnai tie, kurie tiesiog praleidžia daug laiko socialiniuose tinkluose, laiko save šios srities specialistais, bet pamiršta kai ką labai svarbaus.

Su skaitmenine komunikacija dirbantis žmogus turi ne tik turėti gerus rašymo įgūdžius, gebėti kurti vizualų turinį, suprasti techninius reklamos valdymo niuansus, analizuoti duomenis, bet ir nuolat sekti tendencijas bei atnaujinti savo žinių bagažą. Socialiniai tinklai žengia koja kojon su skaitmenizuotu pasauliu ir diegia naujinimus, siekdami dar labiau pakeisti žmonių kasdienybę ir valdyti reklamos pasaulį. Tokie socialinių tinklų kanalai kaip feisbukas ir instagramas savo algoritmą atnaujina nuolat – būtent socialinių tinklų specialistų darbas yra stebėti šiuos pokyčius ir pritaikyti juos strategijoje.

Dar vienas esminis niuansas – komunikacijos specialistas ar socialinių tinklų ekspertas turi pažinti prekių ženklą, su kuriuo dirba. Tai reiškia, kad mes kuriame ne šabloninę strategiją, kuri tiktų visiems, o tampame kiekvieno prekių ženklo, su kuriuo dirbame, dalimi. Štai kodėl svarbu pasirinkti specialistą, kuriam jūsų organizacija taptų pagrindiniu rūpesčiu, o poreikiai būtų suprasti ir įgyvendinti, siekiant tos pačios vizijos.

Patarimas 👉 Prisiminkite, jog jūsų socialinių tinklų komunikacija turi rūpintis tie, kurie supranta, ką daro. Kitu atveju neapgalvoti sprendimai gali kainuoti įmonei įvaizdį ar prarastus klientus.

Eksperimentuokite

Ir paskutinis akcentas – nors komunikacijos nuoseklumas yra svarbu, pasaulis nevaldomai keičiasi, o su juo ir mes. Tai, kas buvo aktualu vakar, nebūtinai tiks šiandieniniame kontekste. Dar visai šviežius trendus greitai gali pakeisti kiti, o tai reiškia, kad su vienu sėkmingu formatu nebūtinai visada pasieksite gerų rezultatų. Nuolat testuokite savo auditoriją, sekite aktualijas ir gilinkite žinias. O jei trūksta laiko ar noro, pasikliaukite žmonėmis, kurie tuo gyvena kiekvieną dieną.

Patarimas 👉 Nebijokite pokyčių.

Šią įžvalgą parašė:

Jaunesnioji soc. medijos projektų vadovė | Berta&Agency

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku