Vasario 16-osios šventė stipriai apkarto „Citybee“ vadovui Kristijonui Kaikariui, kuriam viešai teko aiškintis dėl tretiesiems asmenims nutekėjusių įmonės klientų asmens duomenų. Nesiimu vertinti šios situacijos teisinio aspekto – tai atsakingų institucijų laukas. Man daug įdomiau, ne tik kaip komunikacijos specialistei, bet ir pačiai nukentėjusiai, paanalizuoti šios krizės komunikaciją.
Pavadindama „Citybee“ komunikaciją „vidutiniška“, manau, būsiu ganėtinai santūri. Kai prastų krizės komunikacijos pavyzdžių, iš ko buvo galima pasimokyti, apstu, „Citybee“ nutarė savo kailiu išbandyti, kas bus jei:
Suprantu, kad kiekvienoje krizėje yra daug klausimų, už kurių stovi komunikacijos cenzoriai teisininkai, kad tai, kas patenka į viešumą yra tik ledkalnio viršūnė. Tačiau krizių komunikacija tuo ir įdomi – išlaviruoti tarp visų suinteresuotų šalių, kad kiekvienas (ar bent jau dauguma) liktų patenkintas.