Komunikacijos tendencijos: nėra geresnio laiko komunikuoti nei… dabar?
Atostogų, ypatingai vasaros, metu net ir ryškiausi prekių ženklai kartais tiesiog prisnūsta, o atėjus rudeniui – su trenksmu grįžta į eterį. Vis dėlto, komunikacija yra ta sritis, kurios
Startuoja tinklalaidė „Berta&Talks”: laukia išskirtiniai pokalbiai apie tradicinę komunikaciją ir netradicinį požiūrį į ją
Komunikacijos agentūra „Berta&” rugpjūčio 27-ąją pristatys pirmąją savo tinklalaidę „Berta&Talks”.Tinklalaidės komanda kvies į unikalius pokalbius apie komunikaciją ir
Ar tikrai išmokome koronakrizės pamokas ir esame pasiruošę išnaudoti galimybes?
Per visą pasaulį nuvilnijusi pirmoji Covid-19 banga jau ruošiasi antrajam smūgiui, o naujienų srautas žiniasklaidoje signalizuoja, kad grįžome į tą patį tašką, kuriame buvome vasario mėn
Startuoja įvaizdinė „Berta&“ kampanija: esame #2, tam, kad jūs būtumėte #1
Komunikacijos agentūra „Berta&” žengė nestandartinį žingsnį ir pradėjo įvaizdinę kampaniją, kuri simboliškai užbaigė prekių ženklo keitimo etapą ir yra orientuota į tolimesnį
Karantinas įrodė, kad metiniai pokalbiai netenka prasmės – vertinti ir reflektuoti reikėtų dažniau
Įmonių vadovai, praktikuojantys darbuotojų vertinimą, neabejotinai sutiktų, kad šis procesas gali atnešti našesnių darbo rezultatų ir padidinti darbuotojų motyvaciją. Tiesa, tai efektyvu i
Kai komunikuoja finansų sektorius, jautrumas bei žmogiškasis ryšys vis dar yra būtini
Pastaraisiais metais finansų sektorius susiduria su įvairiais iššūkiais ir, panašu, kad esami bei būsimi klientai atsipūsti ateityje taip pat neleis. Mes, vartotojai, norime turėti vis daugia