Berta-And-Agency_Berta-and-hakatonas_i-komunikacijos-rinka-ateinanti-jaunuju-specialistu-karta-svarbiausia-igyti-patirties

Į komunikacijos rinką ateinanti jaunųjų specialistų karta: „Svarbiausia – įgyti patirties“

Lapkričio 11-osios popietę įvyko komunikacijos ir agentūros „Berta&“ kartu su partneriais organizuoto kūrybinio hakatono studentams finalinis renginys. Šiuolaikiniame meno centre Vilniuje susibūrė 14 atrankos etape geriausiai pasirodžiusių rinkodaros, grafinio dizaino ir kitų komunikacijos sričių studentų, iš kurių kūrybinė sėkmė lydėjo jungtinę Kauno Vytauto Didžiojo universiteto ir Vilniaus universiteto Verslo mokyklos magistrantų komandą – Dovydo Stankevičiaus ir Domanto Bukausko duetui atiteko 1500 Eur piniginė premija.

Į pirmąkart agentūros „Berta&Agency” organizuotą kūrybinį hakatoną iš viso užsiregistravo daugiau kaip 60 kolegijų ir aukštųjų mokyklų studentų, iš kurių tik 5 komandoms jų atlikta kūrybinė užduotis atvėrė duris į finalinį renginį. Jo metu dalyvių laukė dar vienas kūrybinis iššūkis – per kelias valandas jie turėjo atlikti tarptautinės siuntų bendrovės „Venipak“ skirtą realią užduotį ir ją gyvai pristatyti komisijos nariams.

Studentų darbų kūrybiškumą, pateiktų idėjų pritaikomumą, gebėjimą jas pristatyti ir argumentuotai apginti, papildomai įdėtas pastangas vertino patyrę savo srities vilkai: kūrybinį iššūkį organizuojančios komunikacijos agentūros vadovė Berta Čaikauskaitė, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ vadovas Aivaras Šičkus, media agentūros „OMD Lietuva“ vadovė Rima Olberkytė-Stankus ir digital agentūros „SuperYou“ partnerė Gintarė Surgutanovienė.

 

Pasak B. Čaikauskaitės, studentai išties nustebino savo kūrybiškumu ir nestandartiniu požiūriu: „Kūrybinį hakatoną organizavome pirmą kartą ir nuo pat pradžių į šią avantiūrą žvelgėme kaip į smagų profesinį nuotykį. Džiaugiamės, kad būtent taip jį priėmė ir studentai, kurie ryžosi žengti ekstra mylią ir išlaisvinti savo kūrybiškumą, parodyti kitokį požiūrį, o svarbiausia – pasinaudojo galimybe pritaikyti savo turimas teorines žinias atlikdami praktines užduotis bei būti pastebėti. Neabejoju, kad šis kūrybinis hakatonas jiems leido ne tik praplėsti akiratį, praktinių įgūdžių bagažą, bet ir užmegzti vertingų pažinčių, kurios pravers žengiant tolyn pasirinktu profesiniu keliu arba atvirkščiai – parodys dar aiškesnę jo kryptį“.

Paklaustas, ar tikėjosi laimėti, nugalėjusios studentų komandos atstovas, skaitmeninės rinkodaros magistrantas D. Bukauskas neslėpė, jog atėjo su nuostata for fun, tačiau, kai padarė darbą, tikėjo, kad gali. Abu vaikinai negailėjo pagyrų kitoms komandoms ir jų idėjoms bei linkėjo nepraleisti progų įgyti kuo daugiau praktinės patirties dalyvaujant panašaus tipo kūrybiniuose projektuose ateityje.

Kūrybinio hakatono finalu rūpinosi renginių organizatoriai „Purslai

Šią įžvalgą parašė:

Berta&Agency komanda

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku