Vasara apgavikė, arba kodėl ji – geriausias laikas darbams
Žinau, žinau – būtent šitą sąlyginai trumpą metų laiką, kuomet saulė džiugina ilgiau nei penkias valandas per mėnesį, juo mėgautis norisi labiausiai. Ir žinau apie su tuo susijusius atostogų, darbų krūvio bei kitus cikliškumus, kurie pakankamai stipriai nusistovėję. Visgi manau, kad būtent vasara turi daugiau potencialo nei jūra, smėlis ir saulė. Kodėl šiltuoju metų laiku verta mobilizuotis ir aktyviai komunikuoti?
👉 Taip, vasara – atostogų metas. Taip, gatvės ir ofisai ištuštėja. Bet juk faktas tas, kad paprastai atostogaujame 1–2 savaites, o kitu metu grįžtame prie žemiškų veiklų. Todėl manyti, jog komunikacija vasarą yra nereikšminga, neefektyvi ir su ja nieko nepasieksime, nes visi atostogauja – klaidinga.
👉 Įpratimas – antras prigimimas. Susidaro įspūdis, jog priklausomai nuo to, atostogaujame ar dirbame, kardinaliai pasikeičia ir turimi įpročiai. Tačiau realybė tokia, kad esame nemenkai prisirišę prie kasdienių veiklų, rutinos ir pan. Todėl manyti, jog skirtingos situacijos radikaliai keičia asmens santykį su jį supančia aplinka ar informacine erdve – taip pat yra klaidinga.
👉 Iš kitos pusės, šiltasis metų laikas, ilgi vakarai ir žmonės, pasiilgę daugiau būti gryname ore, atveria dar daugiau galimybių netradiciniams komunikacijos sprendimams, priemonių įvairovei ir originaliam jų įgyvendinimui. Todėl vasaros metas – laikas, kuomet galima kuo puikiausiai išnaudoti kūrybinį potencialą ir auditoriją pasiekti itin netipiniais būdais.
👉 Oras šyla – nuotaika kyla. Kalbant apie gerą orą, šviesą, džiugias emocijas, įvairiausias veiklas ir entuziazmą iškart susimąstau apie tai, jog toks lengvumas dažnai atsispindi ir… perkant! Juk į viską žiūrime lengviau. (Jei čia tik man vienai taip, praleiskite šią įžvalgą 😉)
👉 Roges ruošk vasarą. Tikrai suprantu, kad yra specifinių paslaugų, prekių ar temų, kurios dėl vienų ar kitų priežasčių negali būti „rogėmis“. Bet daugeliu atveju keliant sau ilgalaikius komunikacinius ar pardaviminius tikslus – ir tam tikra prasme įgalinant tikslinę auditoriją planuoti pirkinius – yra apgalvotas žingsnis išnaudoti tam vasaros laiką.
O pabaigai, be abejo, paminėsiu ir visiems žinomą tiesą, kad reklaminis triukšmas vasaros metu yra ženkliai mažesnis. Ši priežastis apima ir vainikuoja visus mano pamąstymus: veikiant nuosekliai, keliant sau bei partneriams aiškius ilgalaikius ar trumpalaikius tikslus, pasirenkant tinkamiausias priemones vasaros laiką galima išnaudoti itin efektyviai, įtaigiai ir taikliai komunikacijai. Todėl tyla – gera byla. Arba tinkamas laikas kalbėti.
Šią įžvalgą parašė: Simona Vaičikauskė
Vyresnioji projektų vadovė
Jums taip gali būti įdomu:
Kaip nepasimesti socialinių tinklų trenduose?
Sparčiai besivystančiame socialinių tinklų pasaulyje pastaruosius metus vyksta intensyvios disku
Komunikacija yra maratonas – ne sprintas
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž
Kada yra geriausias metas investuoti į prekių ženklo vertę?
Kasmet skelbiama „Kantar BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands “ tyrimo studija atskleidž