Privataus prekių ženklo „Clever“ įvedimas į Lietuvos rinką
„Clever“ – naujas privatus IKI prekių ženklas, pakeitęs iki tol žemų kainų kategorijoje pagrindinę poziciją užėmusią „Cento“ gaminių liniją. Pasitelkiant skirtingas komunikacijos priemones: turinio projektą viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje „15min“, pranešimus žiniasklaidai ir užsakomuosius straipsnius regioninėje spaudoje, socialinius tinklus, siekta kuo plačiau ir patraukliau pristatyti naują prekių ženklų IKI parduotuvių lentynose. Pasirinktas komunikacijos kampas – receptai su „Clever“ produktais, taip atskleidžiant asortimento įvairovę ir aukštą gaminių kokybę. Kampanijai įgyvendinti taip pat pasitelktos dvi nuomonės formuotojos – maisto tinklaraščių „Kitchen Julie“ ir „But first food“ autorės, kurios pastiprino kampaniją žinutę apie naują prekių ženklą skleisdamos asmeniniuose kanaluose.
Užduotis
Pristatyti Lietuvos rinkoje naują privatų prekių ženklą, išryškinant aukštą gaminių kokybę ir asortimento įvairovę už prieinamą kainą. Taip pat didinti pirkėjų susidomėjimą ir paskatinti įsigyti naujuoju prekių ženklu pažymėtus skirtingų kategorijų maisto produktus.
Rezultatai
- Turinio projektas „Gaminkite protingai“ per 3,5 sav. pasiekė 800 tūkst. realių portalo lankytojų.
- Turinio projekte publikuoti straipsniai iš viso perskaityti beveik 48 tūkst. kartų.
- Straipsnių viduje esantys vaizdo įrašai iš viso peržiūrėti beveik 4 tūkst. kartų.
- Internetinėje apklausoje iš viso sudalyvavo daugiau kaip 3 tūkst. portalo lankytojų.
- Per nuomonės formuotojų nuosavus kanalus pasiekta beveik 82 tūkst. vartotojų auditorija.
- Užsakomieji straipsniai publikuoti 9-iuose pagrindiniuose regioniniuose laikraščiuose, kurių bendras tiražas – 80 tūkst. egz.
- Išplatintas 1 pranešimas žiniasklaidai, kuris pasiekė 10 skirtingų žiniasklaidos kanalų.
Įdomūs faktai
>800 tūks.
Tiek realių portalo lankytojų apsilankė turinio projekte
>48 tūkst.
Tiek kartų perskaityti straipsniai turinio projekte
>80 tūks.
Tiek vartotojų pasiekta socialiniuose tinkluose