Gedimino laiškai: Lietuvos nacionalinis muziejaus ir Venipak partnerystė
Vilniaus 700-ojo jubiliejaus proga į Lietuvos nacionalinį muziejų parvežtas Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino laiškas šiemet parkeliavo kur kas paprasčiau nei tuomet, kai buvo išsiųstas jo originalas. Lietuvos didžiojo kunigaikščio laiško nuorašo atgabenimą į Lietuvą parėmusi tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ su komunikacijos partneriais “Berta&Agency” užmezgė partnerystę su Lietuvos nacionaliniu muziejumi. Parodos proga kartu su Lietuvoje gerai žinoma „Tik Tok “ žvaigžde – Chistorike (Kristina Petrauske) – sukurtas istoriniais faktais paremtas pasakojimas apie pasiuntinių keliones XIV amžiuje.
Užduotis
- Partnerystė su LNM (integracija Gedimino laiškų parodos komunikacijos priemonėse)
- Kūrybinio koncepto išsigryninimas
Rezultatai
- Sukurta animuota video reklama – siužetas
- Klientas integravosi į muziejaus komunikaciją.
- Paskelbtas konkursas „Venipak“ socialinio tinklo „Facebooke“ paskyroje.
Įdomūs faktai
~200 tūkst.
Tiek kartų buvo peržiūrėtas Gedimino laiškų kelionės siužetas-reklama
443
Tiek asmenų sudalyvavo kampanijos konkurse
KLIENTAS:
VenipakPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, koordinatorė Rugilė BalčiūnaitėFILMAVIMAS IR MONTAŽAS:
EpicshotPublikavimo data:
2023 03 21