Belaidžių dulkių siurblių „Pure Q9“ pristatymas

Kampanijos metu pagal tikslinę auditoriją, gyvenimo būdą atrinkti trys nuomonės formuotojai – Indrė Stonkuvienė, Marius Jovaiša ir Toma Šokelė – išbandė naujuosius „Electrolux Pure Q9“ belaidžius dulkių siurblius. Jie savo asmeninėse socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose tris savaites dalijosi patirtimi, pasakojo apie labiausiai patikusias funkcijas ir šio belaidžio siurblio pranašumus skirtingose kasdienėse situacijose. Tam buvo pasirinkti skirtingi turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatai – istorijos (angl. stories), įrašai (angl. posts), taip pat paskelbtas konkursas siurbliui laimėti.

Užduotis

Paskleisti žinią apie naujos serijos „Electrolux Pure Q9“ belaidžius dulkių siurblius, jų funkcionalumą ir patogumą pasiekiant kuo didesnę tikslinės auditorijos dalį.

Rezultatai

  • Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys buvo peržiūrėtas daugiau nei 1,53 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, kokybės ir švaros mylėtojus, taip pat planuojančius artimiausiu metu atsinaujinti ir įsigyti naują siurblį.
  • Pristatytas produktas sulaukė išties didelio susidomėjimo – tiesioginių užklausų nuomonės formuotojams apie įsigijimo sąlygas, prekybos vietas.

Įdomūs faktai

>120
Tiek turinio vienetų išpublikuota

>1,5 mln.
Tiek turinio peržiūrų

KLIENTAS:

Electrolux

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų vadovas Martynas Vilčinskas, projektų vadovė Ieva Marija Černiauskaitė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku