„Electrolux“ 30-as jubiliejus Lietuvoje

Švedų kompanija „Electrolux“ 2022 m. liepos 8-ąją minėjo 30-ies metų veiklos sukaktį Lietuvoje. Šiai progai tarptautinėse rinkose veikiantis prekių ženklas, džiaugdamasis savo augimu mūsų šalyje ir norėdamas atsidėkoti savo klientams už ilgametį lojalumą, nusprendė įgyvendinti integruotą komunikacijos kampaniją. „Berta&“ komandos suplanuota ir įgyvendinta kampanija ne tik pasiekė plačiąją visuomenę simboliškai pažymint šią įmonei svarbią sukaktį, bet ir pastiprino bendrą prekių ženklo žinomumą Lietuvoje.

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie tai, jog „Electrolux“ mini 30-ies metų jubiliejų Lietuvoje, akcentuojant šio laikotarpio pasikeitimus, kaip augo įmonės atstovaujamas prekių ženklas bei produktai mūsų šalyje, paminint ir naujausius, inovatyviausius įrenginius.

Atsidėkoti klientams už lojalumą bei apdovanoti juos „Electrolux“ produktais.

Rezultatai

Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – dvi populiariausias radijo stotis „M-1“ ir „Lietus“, portalus www.lrytas.lt ir www.delfi.lt, žurnalą „L’officiel“ bei „Electrolux“ prekių ženklo ambasadorių V. Kurpienės ir T. Šokelės socialinius tinklus.  Atsižvelgiant į keliamus kampanijos tikslus ir norint pasiekti kuo platesnę visuomenės dalį, tikslingai pasirinktos skirtingos komunikacijos priemonės: reklama ir žaidimai radijo stotyse, straipsniai ir banerinė kampanija portaluose, įvaizdinė reklama žurnale, reklama ir konkursai nuomonės formuotojų paskyrose.

Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas prekių ženklas ir produktai, kurie sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o kampanijos metu sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 3,4 mln. vartotojų auditoriją.

Įdomūs faktai

<700 000
Pasiekta radijo klausytojų auditorija

<2 600 000
Portaluose pasiekta skaitytojų auditorija

<12 000
„L’officiel“ įvaizdinį maketą pamatė žmonių

<169 000
Nuomonės formuotojos pasiekė žmonių

10 radijo klausytojų apdovanoti „Electrolux“ įsteigtais mažaisiais ir 2 didžiaisiais prizais: belaidžiais dulkių siurbliais „Well Q“

KLIENTAS:

Electrolux

PROJEKTO KOMANDA:

Vyresnioji projektų vadovė Greta Lopetkaitė, jaunesnioji projektų vadovė Erika Mičiulienė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku