Saugome daugiau nei matoma akimis
2022 m. vasarą „Ekskomisarų biuras“ paskelbė akciją paslaugoms įsigyti. Pagrindiniu kampanijos akcentu tapo emocinė žmonių savijauta, kai jie randa apvogtus namus bei suniokotus asmeninius daiktus. Siekiant kuo plačiau informuoti visuomenę apie akciją bei padidinti pardavimus, buvo pasirinktas emocinis ir moralinis kampanijos kampas, nes itin svarbu, kad visuomenė suprastų namų apsaugos svarbą.
Užduotis
Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuro“ vykdomą akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekių ženklo žinomumą.
Rezultatai
Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus:
- „JCDecaux“ inovacinę bei skaitmeninę lauko reklamą populiariausiuose Vilniaus pėsčiųjų takuose.
- Radijo stotyje „M-1“ buvo girdimas reklaminis garso takelis bei vyko žaidimas klausytojams, kurio metu buvo laimimi prizai.
- Socialinių tinklų kampanija, pasitelkti nuomonės formuotojai (Orestas ir Džilda Vaigauskai).
- Trijuose portaluose („Delfi“, „15min“ ir „Žmonės“) bei paieškos sistemoje („Google“) buvo išpublikuoti kampanijos baneriai.
- Taip pat portaluose (www.delfi.lt ir www.15min.lt) išpublikuotas straipsnis, o „Žmonės“ ir „Investuok“ žurnaluose – įvaizdinė reklama.
Kampanija įgyvendinta sėkmingai – kampanija sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 9,4 mln. vartotojų auditoriją.
Įdomūs faktai
<552 000
Tiek lauko reklamomis pasiekėmė kontaktų
<411 000
Tiek radijo transliacijomis pasiekėme klausytojų
<8 100 000
Tiek kartų baneriai buvo iš viso parodyti ir į kliento svetainę nuvedė <12 tūkst. vartotojų
<200 000
Tiek pasiekėme vartotojų socialiniuose tinkluose ir buvo sugeneruoti 2409 svetainės nuorodos paspaudimai
100 000
Tiek skaitytojų pasiekė įvaizdinė reklama žurnaluose
<94 000
Tiek nuomonės formuotojai pasiekė vartotojų
KLIENTAS:
Ekskomisarų biurasPROJEKTO KOMANDA:
Jaunesnioji projektų vadovė Erika MičiulienėPublikavimo data:
2022 07 29