Profesijos, pritaikytos verslui

Komunikacijos kampanija „Profesijos, pritaikytos verslui“ skirta paskatinti profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis, siekiant drauge paruošti šiandienos rinkos poreikiams geriausiai pritaikytus kvalifikuotus specialistus.

Jos metu „15min.lt“ portale sukurta interaktyvi bendradarbiavimo platforma su projekte dalyvaujančių Lietuvos profesinio mokymo įstaigų kontaktų žemėlapiu ir filtro sistema. Platformoje patalpinti visų projekte dalyvaujančių profesinio mokymo įstaigų prisistatymai, kuriuose verslo įmonės gali rasti reikalingą informaciją apie mokyklose ruošiamus specialistus, o kontaktų žemėlapyje – sužinoti geografinę mokymo įstaigos lokaciją, kuriame mieste jie ruošiami, bei užmegzti pirmąjį kontaktą.

Turinio rinkodaros projekto įgyvendinimo laikotarpiu taip pat parengta ir publikuota 15 straipsnių, 5 vaizdo įrašai – juose plačiai pristatomos sėkmingo bendradarbiavimo istorijos tarp profesinio rengimo įstaigų ir verslo įmonių, išryškinama jų vertė. Turinio vienetai viešinti pasitelkiant ir reklaminių skydelių kampaniją.

Kampanijos metu taip pat išplatinti 5 pranešimai žiniasklaidai, išryškinantys kvalifikuotų specialistų trūkumo problematiką, raginantys ir kviečiantys verslo atstovus jungtis prie projekto „Profesijos, pritaikytos verslui“, informuojantys apie jo eigą.

Siekiant įvertinti ir palyginti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas dėl iniciatyvos imantis bendradarbiavimo su verslu, prieš ir po komunikacijos kampanijos įgyvendintos dvi apklausos.

Užduotis

Skatinti profesinio mokymo įstaigų ir verslo atstovų bendradarbiavimą bei keisti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas, raginant iniciatyvumą bendradarbiauti su verslo įmonių atstovais.

Svarbiausi siektini rodikliai:

  1. Ne mažiau 3 proc. padidėjusi profesinio mokymosi įstaigų vadovų dalis, kuri sutinka, jos mokyklos pačios turi imtis iniciatyvos bendradarbiaujant su verslu;
  2. Kampanijos metu sudaryta ne mažiau nei 10 naujų profesinio mokymosi įstaigų su verslu bendradarbiavimo atvejų.

Rezultatai

  • Dalyvauti projekte sutiko 53 Lietuvos profesinio rengimo įstaigos.
  • Pasibaigus projektui, fiksuoti 28 sėkmės atvejai – 28 naujos partnerystės (pradinis rodiklis – 10 partnerysčių, viršytas kone 3 kartus).
  • Baigiamoji apklausa parodė, kad sutinkančiųjų, jog profesinės mokyklos turi imtis iniciatyvos bendradarbiauti su verslu dalis padidėjo 21,9 proc.
  • Bendra suminė visų turinio projekto metu publikuotų informacijos turinio vienetų skaitomumo ir žiūrėjimo auditorija – 59 840 (viršijo numatytą rodiklį – ne mažiau 45 000).
  • Reklaminiai skydeliai turinio projekto metu sugeneravo 8 433 285 parodymus ir 2 327 paspaudimus (du kartus viršytas numatytas rodiklis – ne mažiau 200 000 parodymų per dieną, arba 4 200 000 parodymų).
  • 5 pranešimai žiniasklaidai iš viso sugeneravo 37 publikacijas nacionaliniuose ir regioniniuose naujienų portaluose. Remiantis „Gemius Audience“ duomenimis*,  galimai pasiekta  >3,6 mln. auditorija.

Įdomūs faktai

28
Tiek naujų partnerysčių užsimezgė
 

+21,9 proc.
Toks nuostatų pokytis užfiksuotas 

~8,5 mln.
Tiek reklaminių skydelių parodymų 

~60 tūkst.
Tokia turinio vienetų skaitomumo ir žiūrėjimo auditorija pasiekta 

KLIENTAS:

Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų vadovė Greta Lopetkaitė, jaunesnioji projektų vadovė Rasa Širvelytė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku