„Biovela STIX“ vasaros kampanija ir Europos krepšinio čempionato rėmimas
„Biovela STIX“ – populiarus užkandžių prekių ženklas, jau ne vieną vasarą kviečiantis pasinerti į nuotykius. „Biovela Group“ ir „Berta&Agency“ partnerystės tikslas – 3 mėnesių „Biovela STIX“ kampanija socialiniuose tinkluose, apėmusi ir Lietuvos krepšinio rinktinės rėmimą.
Pirmojo kampanijos etapo metu socialiniuose tinkluose komunikuota „Biovela STIX“ naujo sezono reklama su ereliu, pristatyti limited edition skoniai. Antrojo etapo metu pradėta „Biovela STIX“ vasaros LOTO žaidimo komunikacija. Trečiojo etapo metu komunikacija sujungta su Lietuvos krepšinio rinktinės rėmimu.
Komunikacija vykdyta per „Facebook“, „Instagram“, pasitelktos nuomonės formuotojų integracijos.
Užduotis
- Iškomunikuoti naujus „Biovela STIX“ skonius.
- Kviesti žmones dalyvauti „Biovela STIX“ vasaros LOTO žaidime.
- Per socialinius tinklus pasiekti 70–80 proc. auditorijos.
- Nufilmuoti „Biovela STIX“ reklamą Europos krepšinio čempionatui socialiniams tinklams ir televizijai.
- Pozicionuoti „Biovela Group“ kaip generalinį Lietuvos krepšinio rėmėją.
Rezultatai
- Sukurtas scenarijus, su partneriais nufilmuota reklama su krepšinio rinktinės nariais.
- Išplatinti 2 pranešimai žiniasklaidai apie kampanijos pradžią bei TV reklamos kūrimą.
- Įgyvendintas totalizatoriaus žaidimas socialiniuose tinkluose.
- Sukurti unikalūs reels formato videoklipai.
- Reklamą Europos krepšinio čempionato rungtynių transliacijų metu per TV3 grupės kanalus iš viso pamatė 1,53 mln. žmonių. Kitaip tariant, daugiau nei pusė (56,7 proc.) Lietuvos gyventojų.*
- Reklama socialiniuose tinkluose visais etapais pasiekė beveik 80 proc. auditorijos.
Įdomūs faktai
1,53 mln.
Tiek žmonių pamatė TV reklamą TV3 grupės kanaluose
~80 proc.
Tiek auditorijos pasiekta soc. tinkluose
KLIENTAS:
BiovelaPROJEKTO KOMANDA:
Projektų vadovė Gintarė Dragūnaitė, jaunesnioji projektų vadovė Urtė PaldauskaitėTV REKLAMOS ĮGYVENDINIMAS:
EpicShotPublikavimo data:
2022 09 12