#IšgirskPavasarį

Daugybę žmonių pasaulyje kamuoja klausos problemos, tačiau apie tai dažnas vis dar bijo kalbėti ir sveikatos būklę ignoruoja. Pasaulio sveikatos organizacija prognozuoja, jog per artimiausius dešimtmečius prasta klausa gali grėsti jau 1 iš 4 planetos gyventojų. Simboliškai pavasario garsų pilna gegužė daugelyje pasaulio šalių minima kaip geros klausos mėnuo. Prisidėdama prie prasmingo visuotinio tikslo, įmonė „Audiomedika“ kvietė vilniečius ir miesto svečius į socialinę iniciatyvą „Išgirsk pavasarį“. Vilniaus Bernardinų sode praeiviai buvo kviečiami išgirsti ir pajusti tai, ką girdi ir kaip jaučiasi sutrikusią klausą turintys žmonės. Atskleisti patirtį skaitydamas tekstus padėjo aktorius Giedrius Savickas. Renginio viešinimo kampanija stiprinta pranešimais spaudai, radijo reklama ir interviu stotyse „Lietus“ bei „LRT radijas“, interviu laidoje „Labas rytas, Lietuva“, komunikacija socialiniame tinkle „Facebook“, kvietimu įmonės naujienlaiškiuose bei partneryste su žurnalu senjorams „60 plius“.

Užduotis

  • Didinti visuomenės supratimą apie klausą – informuoti apie situaciją, edukuoti, skatinti rūpintis savo bei artimo sveikata.
  • Atkreipti dėmesį į klausos sutrikimus turinčių žmonių patiriamas problemas bei diskomfortą.
  • Pozicionuoti „Audiomedika“ ambasadorius, kurie gali padėti susigrąžinti kokybišką klausą.

Rezultatai

  • „Facebook“ renginys (angl. event) pasiekė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
  • Renginio komunikacija „Facebook“ paskyroje: vid. pasiekiamumas ~7 tūkst. vartotojų; vid. įsitraukimas 8,48 %. 
  • Renginio įrašas sulaukė daugiau nei 20 tūkst. peržiūrų.
  • Renginio dieną inicijuoti 2 interviu nacionalinėje žiniasklaidoje: „LRT radijas“ (radijo vid. dienos pasiekiamumas – 194,2 tūkst.)* ir „LRT televizija“ (kanalo vid. dienos pasiekiamumas – 32,6)**.
  • Surengta savaitės trukmės kampanija radijo stotyje „Lietus“ (vid. vienas klausytojas reklaminę žinutę išgirdo bent 3 kartus) bei interviu pokalbis renginio dieną.
  • 15 publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje. 
  • Renginio reklama „60 plius“ „Facebook“ kanaluose pasiekė vidutiniškai 6,5 tūkst. vartotojų.
  • Preliminariais skaičiavimais renginyje dalyvavo / tekstų klausėsi ~600 Vilniaus miesto gyventojų ir svečių. 

*KANTAR radijo auditorijos tyrimas, 2021 m. ruduo–žiema
**KANTAR TV auditorijos tyrimo rezultatai, 2021 m. balandis 

Įdomūs faktai

~24 tūkst.
Tiek vartotojų pasiekta per skirtingus „Facebook“ kanalus

227 tūkst.
Tiek auditorijos pasiekta „LRT radijo“ eteryje

15
Tiek publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje

KLIENTAS:

Audiomedika

PROJEKTO KOMANDA:

Projektų vadovė Martyna Kučytė

Publikavimo data:

Uždaryti
type characters to search...
Uždaryti
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. View more
Sutinku
Nesutinku