Kurkite reklamas žmonėms, o ne prekių ženklų komandoms
Net ir patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai dažnai pamiršta, kad sprendimus priima iš tikro egzistuojantys žmonės. Ne prekių ženklo strategijoje aprašytos tikslinės vartotojų gru
Ar dirbtinis intelektas pakeis komunikacijos strategus?
Nenuostabu, kad socialiniuose tinkluose ir portaluose viena skaitomiausių temų tapo ne tik ko tikėtis AI technologijų, tokių kaip ChatGTP, bet ir kokios darbo vietos išnyks. Viena tokių – mar
Subjektyvus komentaras. Kaip suvaldyti asmeninės komunikacijos krizę?
„Mes tris metus kūrėm tiek daug gero turinio turintį klubą. <..> Ar dabar baisu, kad viena klaida ištrins viską? Taip“, – sako Rasa Jusionytė, prekių ženklo „Ką Darai Daryk Ger
Pyst ir pirmas kartas, arba kodėl orgazmo investicijos tegul lieka sekso prekių parduotuvėms
Pirkėjų dėmesį pritraukti jau kliše tapusiais dviprasmiškais ištiktukais arba seksistinio konteksto reklamomis – tokie nusikėlimai atgal į reklamos pasaulio Laukinius Vakarus rinką ištiko
#VOTEforBenas arba kodėl Benas Gudelis šiandien yra (ne)populiariausias žmogus Lietuvoje
Pastarąsias kelias dienas Benas Gudelis dažniausiai minimas žmogus Lietuvoje. Galima sakyti, kad tai būtų netgi puiki politinės kampanijos pradžia. Užvakar socialiniuose tinkluose pasipylė kr