Praktiškas dialogas. Kodėl būti ne viską žinančiu lyderiu – the new cool?
Nesileisk į nuosavo verslo avantiūrą! Net jei įmonę siūlytų kurti ne nuo nulio ir regėtum romantišką viziją – sklandaus naujo organizacijos etapo ir kaip puikiai būdama stiprios kom
Tikslų siekiantys verslai visada mokosi
Už šiandien taip vertinamo mokymosi proceso ir pasiektų tikslų džiaugsmo, kuriuos jis atneša, tūno tiesa, kad tas procesas yra nepatogus. Mokytis būti geru būsimu specialistu, geru darbuotoju
Mandagaus tylėjimo kultūra: kodėl komanda privalo išmokti kalbėtis ir pasitikėti
Baigiasi antrasis metų mėnuo, daugelis jau apsuko metinių pokalbių ratą. Kai kurie spėjo ir atsisveikinti su vienu ar net keliais darbuotojais – taip jau nutinka metų pradžioje. Infliacija,
Nauja STT reklamos kampanija: „Berta&Agency“ padėjo pasiųsti vertybinę žinutę
Darbas Specialiųjų tyrimų tarnyboje – vardan kiekvieno ir skaidresnės Lietuvos! Tokiu kvietimu šią savaitę prasidėjo organizacijos reklamos kampanija, išvystyta drauge su praktiškos komuni
Metiniai tikslai darbuotojams – kaip nepasikišti sau kojos
Metų pradžia daugeliui – galimybė atversti ir naują savo gyvenimo lapą. Vos tik atšventus šviežią pradžią, o neretai – net ir senųjų metų pabaigoje – keldamiesi įvairius tikslus d
Už „Berta&Talks“ – jau antras garbingas apdovanojimas
Vilniaus verslo moterų tinklas (VVMT), veikiantis prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų, gruodžio 1-ą dieną susitiko šventiniame vakare, kur susibūrė visos Lietuvos verslo moterų
Kalėdinės dovanos 2022-aisiais: aukos tapo gero tono ženklu
Dalis verslų šią savaitę kūrybinei agentūrai „autoriai“ paskelbus apie tai, kad dovanų šiemet verslo partneriams nedovanos ir nepageidauja jų gauti, prisidėjo prie idėjos aukoti, o ne d
#VOTEforBenas arba kodėl Benas Gudelis šiandien yra (ne)populiariausias žmogus Lietuvoje
Pastarąsias kelias dienas Benas Gudelis dažniausiai minimas žmogus Lietuvoje. Galima sakyti, kad tai būtų netgi puiki politinės kampanijos pradžia. Užvakar socialiniuose tinkluose pasipylė kr
Amžina darbdavio įvaizdžio dilema: kaip komunikuoti žmonėms su (ne)galia?
Šiandien darbo rinkoje patyrusių specialistų trūksta kone visuose sektoriuose, matome daugybę atvirų pozicijų, taip ir nesugebančių pritraukti joms skirtų kandidatų. Sudėtingą darbuotojų