Už „Berta&Talks“ – jau antras garbingas apdovanojimas
Vilniaus verslo moterų tinklas (VVMT), veikiantis prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų, gruodžio 1-ą dieną susitiko šventiniame vakare, kur susibūrė visos Lietuvos verslo moterų
Influencerių rinkodara ir prekių ženklai: kaip sukurti efektyvią sinergiją?
Nuomonės formuotojai (angl. influencers), kuriuos noriai sekame, kuriais pasitikime ir į kuriuos lygiuojamės, tapo neatskiriama per socialinius tinklus mus kasdien pasiekiančio turinio dalimi. B
Postpandeminės kelionių tendencijos – kaip jos keitėsi ir ko dažniausiai svetur ieško lietuviai?
Daugelis mūsų jau pradeda skaičiuoti dienas iki vasaros bei planuoti savo atostogas, neretai – ir užsienio šalyse. Kaip keitėsi lietuvio keliautojo portretas ir įpročiai pasibaigus pandemija
Kokybiškos komunikacijos poreikis išaugo, bet specialistų nėra: kaip verslai sprendžia šią problemą?
Šiandien darbo vietų pasiūlymų kiekis yra išaugęs tris kartus, o darbdaviams vis dažniau tenka pasitelkti kūrybiškus būdus. Ar patys specialistai žino savo vertę rinkoje ir kaip ją reikė
Komunikuojantis vadovas: kodėl vis dar retenybė Lietuvos įmonėse?
Šiomis dienomis ypač daug kalbame apie lyderystę įvairiomis formomis. Ne išimtis ir įmonių vadovai, kurie vis dažniau ir aktyviau domisi, kaip bendrauti su darbuotojais ir jiems įkvėpti moty
Žiniasklaidos ekspertai atsakė, kaip nepasiduoti (dez)informacijos srauto formuojamai baimei
Kiekvieną mūsų per dieną skirtingais kanalais pasiekiantis informacijos srautas šiuo metu muša rekordus. Lyginant su pandemijos pradžia, kuomet naujienų kiekiai buvo sunkiai suvokiami, šis sk
„Super garden“ įkūrėja: geriausias marketinginis kanalas – tiesioginis kontaktas
Norint sukurti verslą, kuris būtų išties unikalus ir sėkmingas, idėjos paieškos gali užtrukti labai ilgai. Visgi ją radus ir tinkamai išvysčius, perspektyvos kaipmat atsiveria ne tik Lietuv
Lietuviškų prekių ženklų kūrėjos pripažino padariusios tą pačią klaidą – mokama reklama buvo pasitelkta per vėlai
Lietuvą pasaulyje garsina ne tik menininkai, sportininkai ir kiti talentai, bet ir prekių ženklai, kuriais žymima išskirtinai tik Lietuvoje pagaminta produkcija. Pasak tokių prekių ženklų įk
Stereotipai mados industrijoje: kodėl nestandartiniai modeliai vis dar yra „egzotika“?
Neįprasta išvaizda, odos spalva, kūno svoris, negalia – ypatybės, su kuriomis nuo seno yra susiejami patys įvairiausi stereotipai ir formuojami „standartai“, į visuomenę besiskverbiantys
Vienodo darbo užmokesčio iššūkiai: kodėl per gyvenimą moterys uždirba vidutiniškai mažiau nei vyrai?
Nors kasmet vasario mėnesį (vasario 28 d.) yra minima vienodo darbo užmokesčio diena, ši tema išlieka opi ir aktuali ištisus metus. Motinystės atostogos, darbas ne visą darbo dieną ir kitos